- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در آمریکا بایدن را به کمک به پوتین متهم کردند

© Sputnik / Mikhail Metzel / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент США Джо Байден во время встречи в Женеве на вилле Ла Гранж
 Президент РФ Владимир Путин и президент США Джо Байден во время встречи в Женеве на вилле Ла Гранж - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2023
اشتراک
The Hill: بایدن اوکراین را ما می کند و بدین وسیله به روسیه کمک می کند تا مواضع خود را تقویت نماید.
به گزارش اسپوتنیک، جاناتان اسویت سرهنگ بازنشسته و اقتصاد دان و مارک توت تاریخ دان و سرمایه گذار آمریکایی در مقاله ای برای The Hillمی نویسد که سیاست جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که کیف را از ضریه به عقبه روسیه باز می دارد، مانع اوکراین در پیروزی بر روسیه در درگیری در روسیه می باشد.
در این مقاله آمده است: "ولادیمیر زلنسکی د مبارزه با پوتین قابلیت رقابت دارد، اما وی سیستم های تسلیحاتی و تسلیحات دور برد لازم برای اینکه روند درگیری را تغییر داده و شزایط برای پیروزی کامل بر روسیه را ایجاد نماید، را کم دارد. بایدن عرصه نبرد را با ایجاد مزاحمت برای زلنسکی، در چارچوب مرزهای اوکراین مهار می کند".
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2023
آمریکایی‌ها به خاطر دستور جدید درباره زلنسکی زبانشان بند آمد
به عقیده نویسندگان مقاله، دولت بایدن بشکل بسیار زیادی از عکس العمل روسیه نسبت به تشدید درگیری می ترسند که این باعث انسداد جبهه ها شده و همزمان بر علیه کیف عمل می کند.
ایشان معتقدند: "به نظر می رسد که بایدن از پیروزی کیف می ترسد و دانسته یا ندانسته، به پوتین اجازه می دهد میدان نبرد به سود مسکو مسدود کند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала