- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

قدیروف تعریف کرد که چه مقدار از کمک های نظامی غرب به اوکراین خواهد رسید

© Sputnik / Alexander Astafyev /  مراجعه به بانک تصاویر رمضان قدیروف
 رمضان قدیروف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2023
اشتراک
رمضان قدیروف، رهبر جمهوری چچن روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد بیش از 15 درصد از کمک نظامی کشورهای اروپایی و آمریکا به اوکراین نخواهد رسید و مابقی غارت خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، قدیروف گفت: "من می بینم که اخیرا (در رسانه ها) در مورد دلارهایی و تجهیزاتی که کشورهای اروپایی برای اوکراین تخصیص می دهند صحبت می کنیم. تجهیزاتی که برای اوکراین تخصیص داده می شود یک نیروی غیرقابل توجیه است و ما دلیلی برای نگرانی نداریم. و بودجه. وقتی درباره اوکراین صحبت می شود، پولی هستند، تنها 15 درصد از آن وجوه اندکی که رهبران آمریکا و کشورهای اروپایی برای اوکراین تخصیص می دهند، به آنها می رسد. جای نگرانی وجود ندارد."
رهبر چچن این کار را یک طرح پولشویی خواند که در آن مقامات در غرب و اوکراین این سرمایه ها را غارت می کنند.
قدیروف گفت: "تنها چیزی که ما - سربازان و میهن پرستان روسیه - باید نگران آن باشیم این است که روسیه بتواند پشت میز مذاکره بنشیند. این تنها چیزی است که باید از آن بترسیم. ما نباید از هیچ دلار و تجهیزات (تخصیص داده شده) بترسیم، ما از هیچ سلاحی - حتی برف و زمستان - نمی ترسیم".
تسلیحات الهی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه از قوی ترین خمپاره خودکششی جهان علیه نیروهای مسلح اوکراین استفاده کرد + ویدئو
وی افزود که روسیه امروز در خاک خود و نه در خاک اوکراین "با شیاطین می جنگد". قدیروف از رهبران اوکراین خواست که به شدت از این افراد بپرسند که چرا آنها این افراد را "نمی‌گیرند".
رئیس چچن گفت: "آنها باید به همه هشدار دهند که اگر آنها را نبرند، پس ما مسئول عواقب آن نیستیم... هر کجا شیطان اصلی باشد، باید انفجارها رخ دهد... لانه راهزنان در کی یف قرار دارد - گلوله ها و موشک ها باید مستقیماً به داخل لانه پرواز کنند. و این آقا در گیومه، زلنسکی شیطان اصلی، مدافع اصلی شیطان پرستی و نظریه پرداز اصلی فاشیسم است.".
روز قبل، کاخ سفید اعلام کرد که قصد دارد برای مقامات کی یف خودروهای زرهی پیاده نظام بردلی ارسال کند و آلمان نیز خودروهای جنگی پیاده نظام ماردر و یک گردان دیگر از سامانه های موشکی ضد هوایی پاتریوت و فرانسه تانک های چرخ دار AMX-10RC در اختیار مقامات کی یف قرار خواهد داد.
در شرایط اجرای عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده آمریکا و متحدانش در ناتو با ارسال تسلیحات به ارزش ده ها میلیارد دلار از کی یف حمایت می کنند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی درگیری را تنها طولانی می کند و محموله های سلاح غربی به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала