- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه از قوی ترین خمپاره خودکششی جهان علیه نیروهای مسلح اوکراین استفاده کرد + ویدئو

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر تسلیحات "الهی" روسیه
تسلیحات الهی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2023
اشتراک
تصاویر منحصر به فردی از حمله به یکی از یگان های رزمی ارتش اوکراین توسط قوی ترین خمپاره انداز خودکششی جهان به نام 2 اس 4 "تیولپان" در منطقه عملیات ویژه منتشر شد.
به گزارش اسپوتنیک، در آنها اپراتور پهپاد ارتش روسیه آتشباری پرتابه های 240 میلی متری را تصحیح می کند که برای از بین بردن استحکامات و تجمعات بزرگ تجهیزات و نیروی انسانی دشمن طراحی شده است.
این فیلم ضربات دقیق به هدف و انفجارهای حجمی را نشان می دهد که استحکامات بتنی جامد تأسیسات نظامی اوکراین را تخریب می کند.
پیش از این، شرکت دولتی "روس تک" روسیه (Rostec)گزارش داده بود که این تسلیحات به همراه تاسیسات توپخانه خودکششی Msta-S، Malka، Akatsiya وHyacint-S، سیستم های شعله افکن سنگین TOS-1A Solntsepek و همچنین سامانه های شناسایی توپخانه، وسایل ارتباطی و کنترلی و همچنین سامانه های موشکی های اسکندر-ام و پانتسیر-S1 و تانک های T-72B3، T-72B3M T-80BVM و T-90M به نیروهای مسلح روسیه تحویل داده می شوند.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." به گفته رئیس جمهور روسیه ، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала