- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

روسیه از صدها گلوله باران از سوی اوکراین در زمان آتش بس خبر داد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Артиллерийский снаряд во дворе разрушенного в результате обстрелов жилого дома в Мариуполе
Артиллерийский снаряд во дворе разрушенного в результате обстрелов жилого дома в Мариуполе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: کی‌یف در طول آتش بس صدها گلوله باران انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که کی‌یف در جریان آتش‌بس در روزهای 6 و 7 ژانویه صدها گلوله باران انجام داده است.
این وزارتخانه یادآور شد که گروه مشترک نیروهای روسیه در مناطق عملیات ویژه از ساعت 12:00 روز 6 ژانویه تا ساعت 24:00 روز 7 ژانویه آتش بس اعلام شده را در کل خط تماس رعایت کردند. در تمام مدت آتش بس، نیروهای اوکراینی به گلوله باران شدید شهرک ها و مواضع روسیه ادامه دادند.
در جهت‌های کوپیانسکی و کراسنو-لیمانسکی، نیروهای مسلح اوکراین 78 حمله توپخانه و خمپاره را شلیک کردند. در جهت‌های سولدارسکی، آودیوسکی و ماریینسکی، دشمن از توپخانه کالیبر بزرگ برای انجام 155 گلوله استفاده کرد. نیروهای اوکراینی بیش از 160 گلوله بزرگ شلیک کردند. در منطقه زاپوریژیا، گلوله‌های کالیبر و 20 موشک راکتی توسط دشمن 89 بار در منطقه زاپوروژیه شلیک شد. توپخانه اوکراینی 55 بار در جهت خرسون و کریووی روگ استفاده شد.
وزارت دفاع روسیه افزود: توپخانه اوکراین که از آن شهرک‌ها شلیک می‌شد، با شلیک متقابل نیروهای روسی سرکوب شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала