سناتور روس: ممکن است تصمیم مکرون منجر به وقوع درگیری بین روسیه و ناتو شود

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoسناتور الکسی پوشکوف
سناتور الکسی پوشکوف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2023
اشتراک
سناتور الکسی پوشکوف در کانال تلگرامی خود نوشت: ممکن است تصمیم امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه درباره تحویل خودروهای زرهی پیاده نظام AMX-10 RC به اوکراین منجر به درگیری بین روسیه و ناتو شود.
به گزارش اسپوتنیک، این سناتور روس می نویسد:" تصمیم پاریس برای انتقال خودروهای جنگی پیاده نظام به اوکراین، به خودی خود، روند جنگ را تغییر نخواهد داد اما با این حال، ممکن است مقدمه ای برای تحویل سایر تسلیحات تهاجمی به اوکراین باشد، که خطر کشاندن ناتو به درگیری نظامی مستقیم با روسیه را به همراه خواهد داشت."
وی افزود: تصمیم ماکرون همچنین گویای نکات بسیاری درباره روحیات فعلی در هیئت های حاکمه کشورهای اروپا و میزان خشونت آنها علیه روسیه است.
روزنامه نگار آمریکایی: ساخت آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین درگیری با روسیه را ایجاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2023
روزنامه نگار آمریکایی: آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، درگیری با روسیه را ایجاد کردند
پیش از این، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در گفتگو با ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین گفته بود که پاریس خودروهای زرهی یا تانک های چرخ دار AMX-10RC را به کی یف می رساند. به نوبه خود، اولاف شولز، صدراعظم آلمان و جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، روز پنجشنبه در یک گفتگوی تلفنی با ارسال تجهیزات نظامی سنگین به کی یف موافقت کردند. آلمان آمادگی خود را برای تحویل خودروهای زرهی پیاده نظام "ماردر" و سامانه های پدافند هوایی پاتریوت اعلام کرد.
در شرایط اجرای عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو با ارسال سلاح هایی به ارزش ده ها میلیارد دلار از کی یف حمایت می کنند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته که تحویل تسلیحات غربی به اوکراین تنها درگیری را طولانی می کند و محموله های تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала