روزنامه نگار آمریکایی: آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، درگیری با روسیه را ایجاد کردند

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر روزنامه نگار آمریکایی: ساخت آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین درگیری با روسیه را ایجاد کرد
روزنامه نگار آمریکایی: ساخت آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین درگیری با روسیه را ایجاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2023
اشتراک
امرالد رابینسون روزنامه نگار آمریکایی در حساب توییتر خود نوشت ایالات متحده باید توضیح دهد که چرا چندین آزمایشگاه بیولوژیکی آمریکایی در خاک اوکراین وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، رابینسون نوشت: "چرا دولت آمریکا با ساخت 46 آزمایشگاه بیولوژیکی در اوکراین با روسیه درگیری ایجاد کرد؟ چرا پنتاگون به 46 آزمایشگاه در خاک اوکراین نیاز دارد؟".
ایالات متحده آمریکا هشت آزمایشگاه با عفونت های خطرناک ایجاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2022
شورای امنیت روسیه: آمریکا بیش از 400 آزمایشگاه بیولوژیک در سراسر جهان ایجاد کرده است
پیش از این، ژنرال ایگور کریلوف، فرمانده نیروهای حفاظت شیمیایی و بیولوژیکی در برابر تشعشعات رادیوآکتیوی ارتش روسیه، گفته بود که شبکه ای متشکل از بیش از 30 آزمایشگاه بیولوژیکی در خاک اوکراین تشکیل شده که در راستای منافع پنتاگون فعالیت می کنند. به گفته وی، پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه، همه این تاسیسات برای ادامه برنامه بیولوژیکی نظامی ایالات متحده از اوکراین خارج شدند.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه ای را برای آزادسازی دونباس از دست ناسیونالیست های کی یف انجام داده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала