- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وزیر دفاع اوکراین به اجرای ماموریت ناتو اعتراف کرد

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین
الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2023
اشتراک
الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی 1+1 گفت: سربازان اوکراینی با شرکت در درگیری علیه روسیه ماموریت ناتو را انجام می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی رزنیکوف گفت: "ما امروز ماموریت ناتو را انجام می دهیم. آنها خون خود را نمی ریزند، ما خون خود را می ریزیم، بنابراین آنها ملزم به تامین سلاح هستند."
به گفته وزیر دفاع اوکراین ، سیاستمداران غربی دائماً به کی یف یادآوری می کنند که اوکراین "مانند یک سپر واقعی است که کل جهان متمدن، کل غرب را پوشش می دهد."
این واقعیت که ناتو درگیری در اوکراین را به راه انداخته، بارها در مسکو گفته شده است. از جمله پیش از این، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که این اتحادیه نظامی ترجیح می دهد تا آخرین اوکراینی به جنگ ادامه دهد.
آمریکا واگذاری بسته جدید کمک نظامی به اوکراین را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2023
آمریکا واگذاری بسته جدید کمک نظامی به اوکراین را اعلام کرد
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی سال نو میلادی خطاب به شهروندان روسیه گفت: غرب از مردم اوکراین برای تجزیه و تضعیف روسیه استفاده می‌کند، اما مسکو هرگز این اجازه را نخواهد داد.
از 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. رهبر روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند." هدف نیروهای مسلح روسیه آزادسازی منطقه دونباس و تضمین امنیت خود روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала