- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در آمریکا از دروغ غرب که بدلیل آن عملیات ویژه نظامی در اوکراین آغاز شد، پرده برداشتند

© AP Photo / Efrem Lukatskyرسانه: آمریکا و متحدانش مخفیانه درباره پایان درگیری در اوکراین گفتگو می کنند
رسانه: آمریکا و متحدانش مخفیانه درباره پایان درگیری در اوکراین گفتگو می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2023
اشتراک
یک مدافع حقوق بشر در خصوص ترفند ایالات متحده برای آماده سازی درگیری با روسیه در اوکراین توضیح داد.
آدجامو باراکا مدافع حقوق بشر اعلام کرد که کشورهای غربی از وافقات مینسک درخصوص دانباس برای آماده سازی جهت درگیری با روسیه در اوکراین استفاده نمودند.
وی در توئیتر نوشت: "اینک، زمانی که فرانسوا اولاند رئیس جمهور سابق فرانسه اظهارات انگلا مرکل را تایید کرد که توافقات مینسک تنها "ترفندی" بودئد برای آماده سازی برای جنگ، آیا کسی باور می کند که ایالات متحده در این نقشه مشارکتی نداشته است"؟
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2023
شرط آمریکا برای پایان دادن به حمایت از اوکراین
شایان ذکر است که آنگلا مرکل صدر اعم سابق آلمان در ماه دسامبر در مصاحبه ای اعلام کرد که هدف از توافقات مینسک تلاشی برای زمان خریدن برای اوکراین جهت تقویت بوده است. به گفته وی همه اینرا درک میکردند که شکل حل نشده و مناقشه در کشور متوقف شده است. پس از آن رانسوا اولاند رئیس جمهور سابق فرانسه این ایده را تایید کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعتراف کرد که اظهارات مرکل برای وی یر قابل انتظار یوده است و وی همیشه این دیدگاه را داشته که برلین با مسکو صادقانه برخورد می نماید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала