- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در آمریکا اعلام کردند که سناریویی برای پیروزی اوکراین در درگیری با روسیه وجود ندارد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر سربازان نیروهای مسلح اوکراین که در ماریوپل، در بیمارستان منطقه مرکزی نووازوفسکایا تسلیم شدند.
سربازان نیروهای مسلح اوکراین که در ماریوپل، در بیمارستان منطقه مرکزی نووازوفسکایا تسلیم شدند. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2023
اشتراک
یک سرهنگ ایالات متحده آمریکا خبر از عدم وجود سناریو برای پیروزی اوکراین در درگیری با روسیه داد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه 19FortyFive، دنیل یدویس سرهنگ دوم بازنشسته ارتش آمریکا در مقاله ای برای این نشریه اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین قادر به مقابله با ارتش روسیه نیستند که علت این امر کمبود منابع نظامی لازم می باشد.
دیویس همچنین به دم وجود سناریوی پیروزی اوکراین در مناقشه با روسیه اشاره کرد.
وی اذعان کرد: "سناریویی که پیش بینی پیروزی ارتش اوکراین را بکند، وجود ندارد. واقعیت جنگی چنین است که نیروهای مسلح اوکراین مجهز نیستند و تجهیزات لازم را برای انجام عملیات تهاجمی وسیع با قدرت کافی برای بیرون راندن صدها هزار نظامی روسی از اوکراین را در اختیار ندارد".
نشریات اوکراین از انفجارات  در شهر زاپروژیا خبر می دهند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
در آمریکا به حقیقتی تلخ درباره درگیری ها در اوکراین اعتراف کردند
به گفته این سرهنگ بازنشسته، ایالات متحده نمی بایست به یک جنگ وسیع وارد شوند. دیویس تاکید می کند که اولویت اصلی برای واشنگتن رهایی از مشارکت در درگیری بعنوان یک عضو غیر میانجگر می باشد، بدون بستگی به اینکه چطور شرایط پیش بروند.
این نظامی سابق خاطرنشان ساخت: "اجازه به اینکه نیروهای مسلح ما ر جنگ علیه روسیه وارد شوند، زمانی که ما با حمله مستقیم روبرو نبوده ایم، اولین سنگر سیاست خارجی خوب را نابود می سازد و دومین و سومین آنها را با تهدید روبرو می کند: نیروهای مسلح ما در هر جنگی و در نتیجه خسارات جنگی، تضعیف شده و اقتصاد ما با یک تهدید جدی روبرو خواهد شد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала