سکوت بایدن در مقابل زلنسکی در مورد تجهیزات نظامی بیشتر برای کی یف

© Photo / The Presidential Office of Ukraineخانم روزنامه نگار آمریکایی، سبک لباس پوشیدن زلنسکی را "تبلیغات" خواند
خانم روزنامه نگار آمریکایی، سبک لباس پوشیدن زلنسکی را تبلیغات خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2023
اشتراک
سرهنگ ارتش آمریکا گفت، بایدن در پاسخ به زلنسکی برای اختصاص تجهیزات نظامی بیشتر به کی یف، سکوت اختیار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ "دیوس" افسر بلند پایه ارتش ایالات متحده در مقاله ای برای 19Fortyfive نوشت:" جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در نشستی در واشنگتن در پاسخ به درخواست ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود برای تخصیص بیشتر خودروهای زرهی به نیروهای مسلح اوکراین، سکوت کرد".
این افسر ارتش آمریکا نوشت:" قابل توجه است که زلنسکی واشنگتن را ترک کرد و بایدن در مورد ارسال بیش از یک باتری پدافند هوایی پاتریوت، هرگونه تحویل تانک، نفربر زرهی و صدها قطعه توپ سکوت کرد".
به گفته وی، تحلیل اقدامات آمریکا و ناتو نشان می‌دهد که غرب در تلاش است تا از درگیری مستقیم نظامی با روسیه جلوگیری کند که در نتیجه آن جهان به ورطه جنگ هسته‌ای فرو می‌رود.
دیویس تاکید کرد:" این رویکرد درستی است و من کاخ سفید را به خاطر خویشتن داری منطقی اش تحسین می کنم".
زلنسکی در ماه دسامبر از واشنگتن بازدید کرد و در آنجا با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و رئیس کنگره دیدار کرد. همزمان با سفر وی، آمریکا از بسته کمک نظامی 1.85 میلیارد دلاری جدید به کی یف، رونمایی کرد.
از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش میلیاردها دلار تجهیزات نظامی در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار داده اند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала