پولیانسکی گفت که تعامل با کی‌یف دیر یا زود انجام خواهد شد

© AP Photo / Seth Wenigروسیه از بحث اصلاح برجام حمایت نمی کند
روسیه از بحث اصلاح برجام حمایت نمی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2022
اشتراک
پولیانسکی برای از سرگیری تماس ها با همکاران کی‌یف در سازمان ملل ابراز امیدواری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل، طی یک کنفرانس صوتی گفت: کارمندان نمایندگی دائم اوکراین در سازمان ملل با همکاران روسی به دستور سرگئی کیسلیتسیا، رئیس مأموریت اوکراین تماس نمی گیرند. کانال تلگرامی وی ضمن ابراز امیدواری کرد که این وضعیت دیر یا زود تغییر کند.
به گفته وی، ممکن است شرایطی پیش بیاید که نمایندگان مسکو و کی‌یف بتوانند بدون دوربین تلویزیونی در مورد برخی موضوعات از جمله موضوعاتی که در حال حاضر به وضعیت بین المللی مربوط می شود، گفتگو کنند.
تلاش‌هایی برای برگزاری رایزنی‌ها، جلسات غیرعلنی، که در آن اوکراینی‌ها می‌توانستند شرکت کنند، وجود داشت. اما پس از آن خودشان متوجه شدند که این رایزنی‌ها به هیچ وجه با یک جلسه معمولی فرق نمی‌کند - همان هیستری آقای کیسلیتسیا وجود خواهد داشت. اتلاف وقت در این مورد،" –
پولیانسکی گفت: تلاش هایی برای برگزاری رایزنی ها، جلسات بسته، که در آن اوکراینی ها بتوانند در آن شرکت کنند، انجام شد. اما پس از آن آنها خودشان متوجه شدند که این مشاوره ها هیچ تفاوتی با یک جلسه معمولی نخواهد داشت - همان هیستری آقای کیسلیتسیا وجود خواهد داشت. آن وقت اتلاف وقت برای این موضوع چه فایده ای دارد؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала