روسیه: اکثریت می دانند که رساندن تسلیحات به کی‌یف درگیری را به درازا می‌کشد

© AFP 2023 / DON EMMERTدیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل
دیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2022
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان ملل: اکثریت در سازمان ملل می دانند که تحویل تسلیحات به کی‌یف پایان درگیری را به تعویق می اندازد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل، طی یک کنفرانس صوتی در کانال تلگرامی خود گفت: اکثریت قریب به اتفاق کشورهای سازمان ملل درک می کنند که ادامه عرضه تسلیحات به کی‌یف پایان درگیری را به تعویق می اندازد.
به گفته وی، "نمایندگان بسیاری از ایالت ها می آیند، آنها می گویند که می فهمند چرا ما به گونه ای عمل می کنیم."
پولیانسکی گفت: "و تعداد زیادی از این کشورها وجود دارد. نمایندگان کشورهای غربی نیز وجود دارند که می توانند بیایند و ابراز تفاهم کنند، به دلیل اینکه مجبور هستند خطی را بیان کنند."
فعال‌سازی سامانه موشکی اسرائیلی 'گنبد آهنین' در آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2022
روسیه برای دریافت پیشرفته ترین سامانه دفاع ضد هوایی در غرب توسط اوکراین مزاحمت ایجاد می نماید
ما انتظار نداریم که آنها از موضع ما با میکروفون صحبت کنند. اما به خوبی می بینیم که چگونه موقعیت کشورهای در حال توسعه، اول از همه، به سمت همسانی در حال تغییر است. اکنون بسیاری می گویند که باید به درگیری پایان داده شود و تلاش ها باید انجام شود. حل شده است."
همانطور که پولیانسکی اشاره کرد، "اکثریت قریب به اتفاق دولت ها می دانند که عرضه تسلیحات به اوکراین به پایان درگیری نزدیک نمی شود."
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". پسکوف خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала