سرهنگ نیروهای مسلح اوکراین از فرار از خدمت زیاد نیروهای خود شکایت کرد

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaکی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند
کی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2022
اشتراک
سرهنگ دوم نیروهای مسلح اوکراین خبر از تعداد بالای فرار از خدمت نظامیان در بین نیروهای تحت امر خود داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه "استرانا. یوآ"، یک سرهنگ دوم نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با این رسانه اعلام کرد که سربازان اوکراینی بشکل فراوان و خودخواسته بخش های نظامی را رها می کنند.
شایان ذکر است که پیشتر والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین از لزوم تقویت مجازات نظامیان بابت خروج خودخواسته از میدان جنگ، فرار از خدمت، نافرمانی و عدم اجرای دستورات نظامی، صحبت به میان آورده بود.
این سرهنگ دوم ارتش اوکراین اظهار داشت: "زالوژنی کاملا درست می گوید...در نیروهای تحت امر من ده ها سرباز و گروهبان هستند که پیشتر بصورت "خود سر" خارج شده بودند. و با مجازات های سبک روبرو شدند. ما نیمی از آنها دوباره فرار کرده اند. چنین سربازانی به چه درد من می خورند؟ سربازانی که به آنها اطمینان ندارم".
ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2022
نخست وزیر مجارستان: اگر آمریکا بخواهد صلح در اوکراین برقرار می‌شود
این افسر نظامی افزود که "فرار از خدمت را می بایست بلافاصله مشخص و بابت آن دادگاهی کرد"، بعد از اولین تلاش برای رها کردن محل خدمت.
به گفته یک نظامی دیگر، نظامیان اوکراینی خیلی اوقات بدلیل برتری غالب توپخانه روسیه در خط مقدم، تحمل خود را از دست می دهند و از لحاظ روحی خورد می شوند. وی درخواست فرمانده کل قوا برای تشدید مجازات ها را "کاملا قابل انتظار" دانست.
به عقیده یک افسر دیگر، زالوژنی موقع پیشنهاد قانون جدید خیلی نکات دیگر را مد نظر قرار نمی دهد. وی اعتراف کرد که نیروهای مسلح اوکراین محتاج به بالا بردن نظم می باشند، اما به سطح بیش از حد پایین آماده سازی سربازان بسیج شده اوکراینی اشاره کرد که بسیاری از این آماده سازی ها با حداقل الزامات برای خدمت در نیروهای مسلح همخوانی ندارند. وی خواهان این شد که ابتدا معیارهای جذب نیرو را سخت تر کرده و پس از آن قوانین مربوط به مجازات فرار از خدمت را تشدید نمود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала