مذاکرات با روسیه جزیی از برنامه زلنسکی برای سال 2023 نیست

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2022
اشتراک
زلنسکی مذاکرات با فدراسیون روسیه را در وظایف دیپلماسی اوکراین برای سال 2023 قرار نداده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر زلنسکی روز جمعه در کنفرانس سفرای اوکراین، وظایف اصلی دیپلماسی اوکراین در سال 2023 را برشمرد که مذاکره با روسیه برای حل مناقشه شامل آنها نمی شود.
یکی از وظایف اصلی دیپلمات ها، به گفته زلنسکی، آغاز مذاکرات برای الحاق اوکراین به اتحادیه اروپا است.
زلنسکی در این کنفرانس گفت: "اوکراین اتحادیه اروپا را به شیوه ای بی سابقه متحد کرد و وضعیت نامزدی برای عضویت در اتحادیه اروپا را دریافت کرد. این یک دستاورد بزرگ است. ما برای عضویت در ناتو درخواست داده ایم."
تصویب سومین طرح بزرگ مالی در سنای آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2022
سنای آمریکا اصلاحیه در خصوص انتقال سرمایه تجار روس به نفع اوکراین را تصویب کرد
وی همچنین گفت: قرار است در سال آینده 10 سفارت در کشورهای آفریقایی افتتاح شود. علاوه بر این، زلنسکی به نیازهای دفاعی کشور نیز اشاره کرد. زلنسکی گفت: شما باید دائماً برای برآورده کردن آنها (نیازهای دفاعی) تلاش کنید.
به گفته وی، احیای انرژی اوکراین نقطه بعدی وظایف دیپلماسی است، زلنسکی خواستار آن شد که سفرا در این زمینه " تا حد ممکن نزدیکتر با دولت، اداره، سازمان های بین المللی و کشورهای شریک" کار کنند تا به این نتایج موضوع دست یابند.
در مورد روسیه، زلنسکی کلمه ای در مورد مذاکرات برای حل مناقشه نگفته است، اما پیشنهاد تشدید کار برای اعمال تحریم های ضد روسیه، تشکیل دادگاهی علیه فدراسیون روسیه و مسدود کردن دارایی های روسیه را داد.
به گفته وی، یکی دیگر از وظایف دیپلماسی برای سال 2023 "آماده سازی برای نشست برنامه ریزی شده ناتو و اطمینان از نتایج ملموس این نشست برای اوکراین" است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала