استولتنبرگ روسیه را به تلاش برای استفاده از آرامش برای یک حمله جدید متهم کرد

© AFP 2023 / Paul J. Richardsنحوه همکاری آتی ناتو در خصوص افغانستان در سال 2016 مشخص خواهد شد
نحوه همکاری آتی ناتو در خصوص افغانستان در سال 2016 مشخص خواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2022
اشتراک
دبیرکل ناتو روسیه را متهم کرد که می خواهد از آرامش در درگیری ها برای یک حمله جدید استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو مسکو را متهم کرد که به دنبال توقف درگیری در اوکراین به منظور آغاز یک حمله جدید است. او در مقاله ای برای فایننشال تایمز در این باره نوشت.
دبیرکل روسیه گفت: روسیه امیدوار است که درگیری را متوقف کند تا به نیروهایش اجازه دهد تا مجدداً سازماندهی شوند، دوباره مسلح شوند و سعی کنند یک حمله جدید را آغاز کنند.
او همچنین مسکو را به عدم علاقه ادعایی به حل مناقشه متهم کرد و اذعان کرد که ائتلاف قصد دارد به حمایت از کی‌یف ادامه دهد.
سرگئی شویگو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2022
وزیر دفاع روسیه درباره میزان کمک های تسلیحاتی ارسالی به اوکراین صحبت کرد
با این حال، در واقعیت، مسکو بارها به عدم علاقه مقامات اوکراینی به مذاکرات اشاره کرده است. علاوه بر این، کی‌یف در سطح قانونگذاری ممنوعیتی را برای آن مشخص کرده است.
روز قبل، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک نشست خبری پس از جلسه شورای دولتی، گفت که روسیه به دنبال چرخاندن چرخ طیار درگیری اوکراین نیست، بلکه به دنبال پایان دادن به آن است. او افزود که روسیه همیشه گفته است که در صورت بلوغ کی‌یف، آماده مذاکره در مورد اوکراین است. در عین حال، کشورهای غربی به طور فزاینده ای در مورد نیاز کی‌یف به ادامه خصومت ها و همچنین تامین سلاح و آموزش نظامیان اوکراینی در خاک خود صحبت می کنند.
از 24 فوریه، یک عملیات نظامی ویژه برای غیرنظامی کردن و غیر نظامی کردن اوکراین در جریان است. ولادیمیر پوتین هدف خود را حفاظت از افرادی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند. وظیفه نیروهای مسلح آزادسازی دونباس و تضمین امنیت روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала