پوتین نقاط قوت روسیه را ذکر کرد

© Sputnik / Evgeny Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین نقاط قوت روسیه را ذکر کرد
پوتین نقاط قوت روسیه را ذکر کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نقاط قوت و برتری های فدراسیون روسیه را نیروهای سه گانه هسته ای، نیروهای هوافضا، نیروی دریایی نامید و خاطرنشان ساخت اما جا برای پیشرفت نیز وجود دارد - اینها نیروی زمینی و سیستم های ارتباطی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین در نشست مسئولان وزارت دفاع روسیه گفت: ما برتری های خود را می دانیم: نیروهای سه ​​گانه هسته ای، نیروهای فضایی نظامی، نیروی دریایی در بخش های جداگانه و غیره. ما همچنین این را می دانیم که همه این نیروها در وضعیت مناسبی هستند. ما همچنین می بینیم که برای بهبود نیروهای مسلح از جمله نیروی زمینی، مبارزه با آتشبارها ، سیستم های ارتباطی و غیره چه باید بکنیم.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2022
پوتین نتایج سال رو به پایان در حوزه نظامی را جمع بندی کرد
وی افزود که روسیه از همه امکانات برای ایجاد پتانسیل "بر پایه علمی، فناوری، صنعتی و پرسنلی خود" بدون آسیب رساندن به توسعه اقتصاد و حوزه اجتماعی برخوردار است.
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که روسیه بر خلاف بسیاری از کشورهای جهان که فقط به کمک های دیگران متکی هستند، همه چیز را دارد. وی گفت:" ما همه چیز داریم. من می خواهم بر این موضوع تأکید کنم. دقیقاً همه چیز، همه امکانات برای افزایش این پتانسیل وجود دارد و و مطمئناً این کار را بدون هیچ تخفیفی انجام خواهیم داد.گ
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала