دستیار ریگان تفاوت اصلی پوتین با سیاستمداران غربی را اعلام کرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2022
اشتراک
پل کریگ رابرتز، یکی از مقامات سابق کاخ سفید در دوران حکومت رونالد ریگان، در وب سایت خود نوشت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه صادق ترین سیاستمدار در بین سیاستمداران بزرگ کنونی جهان است.
به گزارش اسپوتنیک، این سیاستمدار اعتراف کرد: در مقاله‌هایم سعی می‌کنم طرفدار حقیقت باشم، نه پوتین، اگرچه او، به نظر سنجیده شده من، صادق‌ترین و شاید ساده‌لوح‌ترین بازیگر صحنه جهانی است.
به نظر او، رئیس جمهور روسیه یک رهبر خوب است، اما او "در رابطه با شری که با آن مواجه است بیش از حد انسانی عمل می کند." رابرتز بر این باور است که کرملین گاهی اوقات "با این باور که افراد معقولی در رهبری غرب وجود دارند که می توان با آنها مذاکره کرد، به آنها ارزش بیش از حد می دهد".
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2022
پوتین نتایج سال رو به پایان در حوزه نظامی را جمع بندی کرد
ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز چهارشنبه در نشست وسیع هیئت مسئولان وزارت دفاع روسیه گفت روسیه همیشه آماده گفتگوهای سازنده صلح برای حل مناقشه در اوکراین است.
پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، پس از گفتگو با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، گفته بود که او برنامه ای برای مذاکره با پوتین ندارد، اما اگر روسیه اقدامات لازم را برای حل و فصل اوضاع اوکراین انجام دهد، به طور بالقوه برای چنین دیداری آماده است. در همان زمان، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا خاطرنشان کرد که ایالات متحده آمادگی ولادیمیر زلنسکی را برای مذاکره جهت حل مناقشه اوکراین مشاهده نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала