- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

سفیر اسرائیل در پاسخ به سوالی در خصوص کمک به کیف به روابط کشورش با روسیه اشاره کرد

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر عادی سازی رابطه ی امارات و اسرائیل صحنه سازی پوچ آمریکا است
عادی سازی رابطه ی امارات و اسرائیل صحنه سازی پوچ آمریکا است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2022
اشتراک
سفیر اسرائیل در اوکراین در پاسخ به سوالی در خصوص حمایت از کیف اعلام کرد که روابط کشورش با روسیه محدودیت هایی را در این زمینه ایجاد نموده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه واشنگتن پست، میخائیل برودسکی سفیر اسرائیل در اوکراین در پاسخ به سوالی در خصوص حمایت های تلاویو از کیف اعلام کرد که روابط اسرائیل و روسیه محدودیت های غیر قابل چشم پوشی را در این حوزه ایجاد می نماید.
این دیپلمات تاکید کرد که وی از نارضایتی برخی یهودیان اوکراین از موضع اسرائیل در رابطه با مناقشه در اوکراین طلع می باشد. در عین حال ی افزود که روابط اسرائیل و روسیه در حوزه امنیتی محدودیت هایی را ایجاد می نمایند که نمی توان بر آنها غلبه کرد.
پهپادهای ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2022
اسرائیل از طریق ناتو اطلاعاتی درباره پهپاد‌های ایرانی در اختیار اوکراین قرار داده است
این روزنامه به نقل از برودسکی می نویسد: "هیچ دولتی در اسرائیل این منافع (در همکاری با روسیه) را برای خاطر هیچکس و از جمله اوکراینی ها به خطر نمی اندازد". وی همچنین موقعیتی که اسرائیل در آن قرار گرفته را بسیار شکننده نامید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала