انتقاد دفتر زلنسکی از فیفا بخاطر امتناع از پخش پیام وی پیش از دیدار فینال جام جهانی

© Depositphotos.com / EA09توضیح فیفا درباره ویژگی‌ های توپ جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲
توضیح فیفا درباره ویژگی‌ های توپ جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2022
اشتراک
دفتر ولادیمیر زلنسکیاز فیفا بدلیل خودداری از پخش پیام ویدئویی وی پیش از دیدار فینال جام جهانی انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دفتر ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بدلیل امتناع از نمایش پیام ویدئویی وی پیش از آغاز سابقه فینال جام جهانی قطر، انتقاد کرد.
مسابقه فینال جام جهانی 2022 قطر امروز یکشنبه و از ساعت 18:30 به وقت تهران ر ورزشگاه "لوسایل" بین تیم های فوتبال آرژانتین و فرانسه برگزار می شود. به مقامات اوکراین اعلام شده است که به عقیده فیفا پیام ویدئویی اقدامی سیاسی محسوب می شود. روز جمعه انی اینفانتینو رئیس فیفا در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که زمین فوتبال جایی برای اقدامات سیاسی و اعتراضات نیست.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2022
انگلیسی ها پس از جواب رد فیفا به درخواست زلنسکی، وی را به تمسخر گرفتند
به عقیده دفتر رئیس جمهور اوکراین، تصمیم فیفا در راستای عدم پخش این پیام تصویری می تواند نشانگر این باشد که فدراسیون بین المللی فوتبال بینش ارزشمند خود نسبت به فوتبال رااز دست داده است. در کیف همچنین به این نکته اشاره کردند که این ویدئو را در صورت خودداری قطعی از جانب فیفا به شکل مستقل منتشر خواهند کرد.
به گزارش نشریه "استرانا.یوا" به نقل از سرگئی نیکیفوروف دبیر رسانه ای رئیس جمهور اوکراین، کیف و فیفا تا کنون به توافق در خصوص پخش این پیام به توافق نرسیده اند وی افزود : "اما هنوز زمان هست و فیفا نوز می تواند نظر خود را تغییر دهد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала