- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

گزارش وزارت دفاع روسیه از روند عملیات ویژه نظامی در شبانه روز گذشته

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве
Здание министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه آخرین اخبار در خصوص عملیات ویژه نظامی روسیه در شبانه روز گذشته را در اختیار خبرنگاران قرار داد.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص روند پیشرفت عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین را اعلام کرد.
این وزارتخانه اعلام کرد که در تاریخ 16 دسامبر حملات وسیعی به سیستم های فرماندهی نظامی، مجموعه دفاعی - صنعتی مراکز تامین انرژی برای آنها در اوکراین صورت گرفت که اهداف تعیین شده بدست آمدند.
این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که در نتیجه حمله نیروی هوایی فدراسیون روسیه انتقال تسلیحات و مهمات جنگی تولید خارجی در اوکراین مختل، حرکت نیروهای رزرو در مناطق عملیاتی مسدود و اقدامات دفاعی اوکراین متوقف شد.
 ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2022
بازدید ولادیمیر پوتین از ستاد نیروهای شرکت کننده در عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین + فیلم
مقامات جمهوری خلق دونتسک نیز اعلام کردند که سربازان روس مرکز استقرار موقت مزدوران خارجی در منطقه "کراسنی لیمان" منهدم شد.
همچنین به نقل از مقامات استان زاپاروژیه، کار تعمیر گنبد دفاعی برابر ترکش های تسلیحات بر فراز انبار باله های هسته ای در نیروگاه هسته ای این شهر شروع شده است.
علاوه بر آن و بنا بر اظهارات مقامات جمهوری خلق لوگانسک، در نتیجه گلوله باران با سیستم موشک پرتاب چندگانه HIMARS به شهر "شاستیه" توسط نیروهای اوکراینی، سه شهروند غیر نظامی جان خود را از دست داده، پنج نفر مجروح و چهار خانه ویران شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала