فناوری جدید ناتو برای مبارزه با روسیه

© AP Photo / Virginia Mayoناتو
ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2022
اشتراک
رسانه: ناتو قصد دارد از روش های جدیدی برای مبارزه با روسیه در اوکراین استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "پولیتیکو"، نیروهای سایبری ناتو از نزدیک درگیری در اوکراین را رصد می کنند تا راه هایی برای کمک به کی‌یف بیابند و چگونگی هک کردن زیرساخت های کشورهای عضو ناتو و متحدان آنها را برای روسیه و دیگر دشمنان دشوارتر کنند.
به عقیده این منبع، در طول رزمایش هایی که هفته گذشته در تالین برگزار شد، نیروهای سایبری ناتو از فناوری های جدید، از جمله انطباق استفاده از فناوری های هوش مصنوعی استفاده کردند.
نحوه همکاری آتی ناتو در خصوص افغانستان در سال 2016 مشخص خواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2022
گزارش و تحلیل
ناتو یک سازمان جنگ طلب است و تمایلی به برقراری صلح در اوکراین ندارد
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در 21 فوریه، فرمان‌هایی را امضا کرد که در آن جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را که در سال 2014 استقلال خود را از کی‌یف اعلام کرده بودند، به رسمیت شناخت و در 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала