معترضان در میلان خواستار توقف ارسال تسلیحات ایتالیایی به اوکراین شدند

© AFP 2023 / Miguel MedinaДуомо в Милане во время снегопада
Дуомо в Милане во время снегопада - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
تظاهرات علیه تحریم های ضد روسی و ارسال سلاح به کی یف در میلان ایتالیا برگزار شد
به گزارش اسپوتنیک، شرکت کنندگان در راهپیمایی چندصد نفری روز یکشنبه در مرکز میلان ایتالیا با در دست داشتن یک بنر بزرگ با نوشته "سلاح برای کی یف و تحریم روسیه کافی است" و همچنین پرچم های ایتالیا، اعتراض خود را به سیاست های این کشور به درگیری های اوکراین نشان دادند.
این راهپیمایی توسط شهردار سابق رم، "جیانی آلمانو"، سازماندهی شده بود که هفته گذشتبه با تشکیل کمیته "توفق جنگ"، از عدم مشارکت ایتالیا در درگیری های اوکراین حمایت کرده بود.
"آمادئو آووندت" نماینده حزب "ایتالیای واحد" در این مورد گفت:" کشور ما به دلیل سیاست دولت، عواقب این بحران را با پرداخت پول به ثروتمندان، شرکت های چند ملیتی و ایالات متحده می پردازد. در این تظاهرات پرچم‌های روسیه نیز وجود داشت، اما نکته اصلی این است که پرچم‌های ایتالیا بر روی آن نصب شده بود که نشان دهنده آنست که در وحله نخست ما میهن پرستانی هستیم که کشور خود را دوست داریم."
این فعال ایتالیایی گفت:" منافع اصلی باید وحدت ملت بدون توجه به اختلافات سیاسی باشد. اکنون ایتالیا توسط پایگاه های آمریکا و ناتو اشغال شده است و نباید از گفتن اینکه 17000 سرباز در ایتالیا هستند و دولت ما را زیر اسلحه نگه می دارند، ترس داشت."
پس از آغاز عملیات ویژه فدراسیون روسیه در اوکراین، غرب فشارهای تحریمی بر روسیه را افزایش داد. اختلال در زنجیره تامین باعث افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала