در فرانسه صحبت از خروج از اتحادیه اروپا بدلیل زلنسکی به میان آمد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный флаг Франции и флаг Евросоюза над зданием посольства Франции в Москве
Государственный флаг Франции и флаг Евросоюза над зданием посольства Франции в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
یک سیاستمدار فرانسوی از دولت این کشور خواست که بدلیل حمایت اتحادیه اروپا از زلنسکی، از این اتحادیه خارج شود.
فلوران فیلیپو سیاستمدار فرانسوی حامی مکتب شارل ده گول (رهبر مقاومت فرانسه در جنگ دوم جهانی - توضیحات اسپوتنیک) از جمهوری پنجم فرانسه خواست تا بدلیل حمایت بروکسل از ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از عضویت د اتحادیه اروپا منصرف شود.
وی در صفحه توئیتر خود نوشت: "اتحادیه اروپا مجارستان را تهدید می کند که آنرا از 13 میلیارد دلار محروم کند و با این کار این کشور را در خطر مواجهه با یک بحران سنگین قرار می دهد. در فرای بهانه ها دلیل اصلی این کار پنهان شده است: مجارستان با (رئیس کمیسیون اروپا) اورسلا (فن در لاین) در مسئله حمایت کامل از زلنسکی موافق نیست. اتحادیه اروپا تمامیت خواه است، ما بایست آنرا ترک کنیم".
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2022
واکنش سیاستمدار فرانسوی به درخواست کمک زلنسکی از فرانسه
شایان ذکر است که چندی پیش کمیسیون اروپا تصمیم بر به تاخیر انداختن اختصاص منابع مالی به بوداپست از صندوق توسعه متعادل اتحادیه اروپا بدلیل "مبارزه ناکافی با فساد اقتصادی در کشور" گرفته بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала