جنگجویان به یک مسجد در شمال نیجریه حمله کردند

© AP Photo / Gbenga OlamikanСотрудник полиции Нигерии
Сотрудник полиции Нигерии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
رسانه های خبر می دهند که جنگجویان در شمال نیجریه به یک مسجد حمله کرده و بیش از 10 نفر را دزدیده اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه محلی Punch، تروریست ها به مسجدی در ایالت کاسینا در شمال نیجریه حمله کرده و ضمن شلیک به امام جماعت این مسجد، بیش از ده نفر را دزدیده اند.
بنا بر اطلاعات این روزنامه، این جنگجویان 19 نفر را از این مسجد حین نماز در غروب روز شنبه دزدیدند، اما از این بین شش نفر آزاد شدند. علاوه بر آن این افراد اما جماعت و یک فرد نمازگزار را زخمی کردند.
Сотрудник правоохранительных органов демонстрирует огнестрельное оружие и магазин с патронами к нему, изъятое сотрудниками ФСБ РФ у задержанной в Москве диверсионно-террористической группы - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2016
نیجری ها تروریست انتهاری بدشانس را اعدام کردند
این روزنامه به نقل از سخنگوی پلیس محلی بیان می کند: "حقیقت دارد که این حمله صورت گرفته است. تروریست های در شهر مایگامجی در زمانی که مردم مشغول دعا بودند، به مسجد یورش بردند. ایشان به امام جماعت و یک فرد دیگر شلیک و ایشان را مجروح کردند. این افراد در حال حاضر تحت مداوا در بیمارستان می باشند. تروریست ها همچنین چند نماز گزار را دزدیده اند".
آژانس خبری رویترز اما به نقل از منابعی اعلام کرده که در جریان این حمله 12 نفر و از جمله امام جماعت این مسجد کشته شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала