تبعات حاصل از قطع برق در فرانسه مشخص نیستند

© AFP 2023 / Fabrice CoffriniЛинии электропередачи в Швейцарии
Линии электропередачи в Швейцарии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
رسانه های فرانسوی اعلام کردند که قطع برق در زمستان جاری در فرانسه تبعات غیر آشکاری را به همراه خواهد داشت
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی Europe 1، قطع احتمالی برق در فصل زمستان در فرانسه می تواند نه تنها تبعات بارزی همچون قطعی سیستم های گرمایشی را به همراه داشته باشد.
در مطلبی که این شبکه منتشر کرده است، بیان شده: "بعنوان مثال پمپ های بنزین، چراغهای راهنمایی، دستگاه های خودپرداز از کار افتاده و برخی مغازه ها تعطیل خواهند شد، زیرا که همه اینها به انرژی برق وابسته هستند".
نویسنده این مطلب خاطر نشان می کند که علاوه بر این اینترنت، شبکه تلفن همراه و لوازم خانگی مثل یخچال و ماشین لباسشویی می توانند از کار بیفتند.
ساختمان وزارت خارجه فرانسه در پاریس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
در فرانسه خواهان توقف ارسال سلاح به کی یف و عدم تشدید بحران در اتحادیه اروپا شدند
شایان ذکر است که دولت فرانسه گزینه قطع مدیریت شده برق در برخی شهرها و ادارات را در این کشور از ابتدای ماه ژانویه و با هدف شبک کردن فشار بر شبکه برقی فرانسه، رد نمی کند.
در ماه اکتبر انستیتوی ملی آمار و تحقیقات اقتصادی فرانسه (Insee) گزارشی را منتشر کرده بود که در آن تشدید تورم تا سطح 6.6% در ماه دسامبر 2022 پیش بینی شده بود. این امر همچنین شامل رشد قیمت ها بر حامل های انرژی می شود که بر مبنای این تحقیق، از شاخص رشد 20% عبور کرده و به مرز 20.8% در ماه دسامبر می رسد که تاثیر محسوسی را بر قیمت مواد غذایی خواهد داشت. رشد قیمت محصولات غذایی برای ماه دسامبر در فرانسه 11.7% پیش بینی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала