انگلیسی ها به شروط بایدن برای مذاکره با روسیه پاسخ تندی دادند

© AFP 2023 / Niklas Halle'nبریتانیا کیت های خنثی سازی بمب را به اوکراین تحویل داد
بریتانیا کیت های خنثی سازی بمب را به اوکراین تحویل داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2022
اشتراک
خوانندگان "دیلی میل " از بایدن به خاطر شرایط او برای مذاکره با روسیه انتقاد کردند
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه انگلیسی "دیلی میل " شرایطی که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با روسیه در مورد اوکراین ارائه کرده را ارزیابی کردند.
اوریج جین می گوید، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نباید وقت خود را برای بایدن تلف کند.
یکی از شرکت کنندگان در این گفتگو خاطرنشان کرد: "بایدن از قبل شرایط غیرقابل قبولی را برای مسکو تعیین کرد. با این رویکرد در مذاکرات، آنها به یک کمدی تبدیل می شوند."
سامساث می گوید: "رئیس جمهور آمریکا خواهان صلح در اوکراین نیست. حتی یک نئونازی سرسخت هم این را می بیند."
لا پازیوناریا نظر خود را این گونه بیان کرد: "بایدن باید دست از تکبر بردارد و اراده خود را بر آن تحمیل نکند. او باید به توافق برسد. اگر رهبر آمریکا همان شرایط قبلی را مطرح کند، پس این عملکرد اوست و او قصد مذاکره برای پایان درگیری در اوکراین را ندارد، که ایالات متحده از سال 2014 به آن دامن زده است."
بریتانیا کیت های خنثی سازی بمب را به اوکراین تحویل داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2022
گزارش و تحلیل
دیلی میل: بانک انگلستان پیش بینی هایی کرده که بیشتر شبیه روز قیامت است
روز گذشته، رئیس دولت آمریکا گفت که هیچ گونه تماسی با پوتین برنامه ریزی نکرده است، اما اگر رهبر روسیه "علاقه مندی" خود به پایان دادن به خصومت ها در اوکراین نشان دهد، چنین امکانی را مجاز دانسته است. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که مالک کاخ سفید شرایط غیرقابل قبولی را برای آغاز گفت وگو بین دو قدرت تعیین می کند. وی گفت، علاوه بر این، واشنگتن سرزمین های جدید را به عنوان بخشی از روسیه به رسمیت نمی شناسد، که "به طور قابل توجهی" جستجو برای یک زمینه مشترک برای گفتگوهای متقابل را پیچیده می کند.
روسیه 24 فوریه عملیات نظامی ویژه ای را برای غیرنظامی سازی و غیر نازی سازی اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" خواند. نیروهای مسلح با وظیفه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت روسیه روبرو هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала