پیش بینی وقوع هرج و مرج در انگلیس و روبرو شدن این کشور با مصایب زیاد

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی وقوع هرج و مرج در انگلیس و روبرو شدن این کشور با مصایب زیاد
پیش بینی وقوع هرج و مرج  در انگلیس و روبرو شدن این کشور با مصایب زیاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2022
اشتراک
روزنامه تلگراف می نویسد که انگلیس تا پایان دسامبر با هزاران اعتصاب کارگران در طیف وسیعی از صنایع روبرو خواهد شد که باعث اختلال در مؤسسات و بروز مشکلاتی برای میلیون ها نفر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، کارگران راه‌آهن، پرستاران، کارکنان فوریت های پزشکی ، کارگران حمل‌ونقل دریایی و جاده‌ای، معلمان، نگهبانان، کارمندان بانک ها ، کارکنان پست و دیگر کارکنان قصد دارند در این اعتصابات شرکت کنند و هرج و مرج ناشی از آنها هر روز احساس خواهد شد.
در مقاله منتشره گفته می شود " ابعاد واقعی اعتراضات بسیار بیشتر خواهد بود زیرا اتحادیه کارمندان دولت از جمله افسران مرزبانی، کارمندان ادارات گذرنامه و کارکنان بزرگراه های ملی از اعتصاب حمایت کردند، اما هنوز تاریخ آغاز اعتصاب خود را ذکر نکرده اند".
روزنامه تلگراف خاطرنشان می کند که با افزایش شدید نرخ تورم که بحران هزینه های زندگی را تشدید می کند، اتحادیه ها خواستار افزایش محسوس دستمزدها برای اعضای خود هستند.
 تخم مرغ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2022
تخم مرغ از قفسه فروشگاه های انگلیس ناپدید شد
در عین حال، دولت انگلیس معتقد است که تصمیم اتحادیه های کارگری برای سازماندهی اعتصابات به جای مذاکره "به بی ثباتی زندگی میلیون ها نفر منجر خواهد شد".
پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، غرب فشارهای تحریمی بر مسکو را تشدید کرد. اختلال در زنجیره صادرات باعث افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده شده است.
در انگلیس، افزایش هزینه های زندگی میلیون ها خانوار را تحت تاثیر قرار داده است. بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره پایه خود را از 2.25 درصد به 3 درصد افزایش داد. گفته می شود اقتصاد انگلیس وارد دوره رکودی شده که انتظار می رود تمام سال 2023 و نیمه اول سال 2024 ادامه یابد. تورم سالانه در این کشور در ماه اکتبر امسال به 11.1 درصد رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала