درآمد ماهانه شرکت مخابرات ایران چقدر شده است؟

© Fotolia / Cocci65تلفن
تلفن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2022
اشتراک
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران: شرکت مخابرات ۲۹ میلیون و ۳۶۴ هزار خط دایری با مشترک فعال دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت خبری که امروز مبنی بر درآمد ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات از افزایش تعرفه آبونمان تلفن ثابت منتشر شده، کذب است.
شهریور سال جاری مصوبه "دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکین تلفن ثابت" توسط ستاد تنظیم بازار به شرکت مخابرات ابلاغ شد که بر اساس آن دستورالعمل، مبلغ ۲۰ هزار تومان به قبض ماهانه مشترکین تلفن ثابت شهر تهران، ۱۵ هزار تومان به قبض ماهانه مشترکین سایر مراکز استان‌ها و ۱۰ هزار تومان برای سایر شهرها در نظر گرفته شده است. این مبلغ در ازای دریافت مکالمه رایگان درون شهری، برون شهری یا تلفن همراه است.
روسیه در اتحادیه بین المللی مخابرات کار زیادی برای تبلیغ نامزدهای خود انجام داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2022
روسیه در اتحادیه بین المللی مخابرات کار زیادی برای تبلیغ نامزدهای خود انجام داد
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران درباره این جزئیات این خبر گفت: "خبری که منتشر شد بر این نکته اشاره دارد که شرکت مخابرات به واسطه ۲۰ هزار تومانی که از شهریور در قبوض مشترکان تلفن ثابت ساکن تهران درج شده ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد؛ این خبر از اساس کذب است.
در این خبر آمده است که شرکت مخابرات ۳۷ میلیون مشترک فعال دارد، در حالی که بر اساس آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، شرکت مخابرات ۲۹ میلیون و ۳۶۴ هزار خط دایری با مشترک فعال دارد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала