روسیه در اتحادیه بین المللی مخابرات کار زیادی برای تبلیغ نامزدهای خود انجام داد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه در اتحادیه بین المللی مخابرات کار زیادی برای تبلیغ نامزدهای خود انجام داد
روسیه در اتحادیه بین المللی مخابرات کار زیادی برای تبلیغ نامزدهای خود انجام داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2022
اشتراک
هیئت روسی در جریان کنفرانس تام الاختیار اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در بخارست، تعدادی نشست دوجانبه با بیش از 10 کشور برگزار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت توسعه دیجیتال فدراسیون روسیه اعلام کرد: هیئت روسی در جریان کنفرانس تام الاختیار اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در بخارست، تعدادی نشست دوجانبه با بیش از 10 کشور برگزار کرد که در آن نامزدهای فدراسیون روسیه برای پست های ارشد در اتحادیه بین المللی مخابرات معرفی شدند.
پیش از این بلا چرکسووا، معاون وزارت توسعه دیجیتال گفته بود که رشید اسماعیل اف از روسیه برای پست دبیرکل اتحادیه بین المللی مخابرات نامزد شده است. علاوه بر این، نیکولای وارلاموف از فدراسیون روسیه برای انتخاب مجدد به کمیته مقررات رادیویی اتحادیه بین المللی مخابرات نامزد شد.
در این گزارش آمده است: "هیأت روسی در تعدادی از نشست‌های دوجانبه در چارچوب کنفرانس تام الاختیار با بیش از 10 کشور شرکت کرد و همچنین قصد دارد در روزهای آینده با 20 کشور دیدار کند". تصریح شده است که این هیئت موفق به دیدار با کشورهای کلیدی مناطق آفریقایی، عربی و آسیایی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала