ایجاد گروه‌های چت‌ 200 نفری یا بیشتر تلگرام

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر تلگرام
 تلگرام  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2022
اشتراک
تلگرام امکان ایجاد چت‌های گروهی ۲۰۰ نفری یا بیشتر را فراهم می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، تلگرام امکان ایجاد چت‌های گروهی ۲۰۰ نفری یا بیشتر را فراهم خواهد کرد. به گزارش کانال رسمی پیام رسان، تلگرام در آپدیت جدید امکان ایجاد چت های جداگانه موضوعی در گروه های 200 نفره را معرفی کرده است و علاوه بر این، می توان چندین نام عمومی گروهی را به حساب ها و چت ها لینک کرد.
در اعلامیه مربوطه آمده است :" "شمار گروه ها در تلگرام می توانند به اندازه های باورنکردنی برسند، هر یک از آنها می تواند از صدها هزار کاربر تشکیل شده باشد. برای سهولت در پیگیری جریان اطلاعات در گفتگوها، مدیران گروه‌های 200 عضوی یا بیشتر اکنون می‌توانند بحث‌ها را بر اساس موضوعی سازماندهی کنند. ویژگی جدید امکان ایجاد چت های جداگانه ای در گروه اصلی برای بحث های خاص را فراهم می کند.
برای هر یک از این موضوعات، می توان به طور جداگانه اعلان های پیام جدید را تنظیم کرد و فایل های رسانه ای منتشر شده در آن را در بخش "رسانه عمومی" به سرعت مشاهده نمود.
چرا ۷۰ درصد کانال های حذف شده از تلگرام مربوط به کاربران ایرانیست؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.08.2022
گزارش و تحلیل
چرا ۷۰ درصد کانال های حذف شده از تلگرام مربوط به کاربران ایرانیست؟
اکنون می‌توان چندین نام عمومی جمع‌آوری‌شده را به حساب‌ها و چت‌ها پیوند داد، علاوه بر نام‌های معمولی (...) نام‌های عمومی گروهی دقیقاً مانند نام‌های کاربری @username معمولی ظاهر و فعال خواهند بود. آن ها را می توان به راحتی در شبکه جهانی جستجو کرد. این نام ها می توانند در خارج از تلگرام در قالب پیوندهای username.t.me و t.me/username مورد استفاده قرار بگیرند.
کاربران می توانند اسامی را در سایت فرگمنت خریداری یا برای فروش قرار دهند. کاربرانی که اشتراک Premium دارند اکنون این فرصت را دارند که نه تنها پیام های صوتی، بلکه پیام های ویدیویی را نیز ضمیمه کنند. علاوه بر این، رژیم شبانه پیام رسان نیز به روز شده و ایموجی های جدیدی نیز معرفی شده اند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала