روابط اشتاین مایر و زلنسکی پردست انداز توصیف شد

© AP Photo / Majdi Mohammedاشتاین مایر: اروپا به سیستم سهمیه بندی شرافتمندانه مهاجران نیازمند است
اشتاین مایر: اروپا به سیستم سهمیه بندی شرافتمندانه مهاجران نیازمند است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2022
اشتراک
نماینده رئیس جمهور آلمان رابطه اشتاین مایر با زلنسکی را "پردست انداز" خواند.
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش شبکه تلویزیونی ZDFآلمان، نماینده رئیس جمهور آلمان روابط فرانک والتر اشتاین مایر و ولادیمیر زلنسکی را "پردست انداز" خواند و برای آشتی در سفر خود به کی‌یف ابراز امیدواری کرد.
اشتاین مایر قصد داشت در ماه آوریل به همراه رهبران چندین کشور اروپای شرقی از اوکراین بازدید کند، اما مقامات اوکراینی سفر وی را نامطلوب خواندند. در کی‌یف، آنها این امتناع را با این واقعیت توضیح دادند که آنها انتظار دارند تصمیمات مشخصی از برلین در مورد تحریم نفت از فدراسیون روسیه و همچنین در مورد ارائه کمک های نظامی و اقتصادی به اوکراین، به ویژه ارائه سلاح های سنگین اتخاذ شود. . لغو این سفر منجر به تنش در روابط دو کشور شد. در جریان گفتگوی تلفنی صدراعظم اولاف شولتز و زلنسکی، اختلافات برطرف شد و پس از آن تعدادی از سیاستمداران آلمانی از کی‌یف بازدید کردند.
نماینده رئیس جمهور آلمان معتقد است که اختلافات قبلاً حل شده است و سفر اشتاین مایر به کی‌یف باید به آشتی منجر شود. این کانال اشاره می کند که او رابطه بین اشتاین مایر و زلنسکی را "پردست انداز" خواند.
سخنگوی اشتاین مایر به نقل از ZDFگفت: این سفر نوعی آشتی بین دو رئیس جمهور است.
اشتاین مایر روز سه شنبه برای یک سفر از پیش اعلام نشده وارد اوکراین شد. وی قرار است با ولادیمیر زلنسکی دیدار کند. این اولین سفر یک رئیس جمهور آلمان به اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала