گزارش و تحلیل

تکرار سناریوهای کثیف آمریکا در اوکراین

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم آمریکا ممنوع داگلاس دی‌سی-3 هواپیمای دوموتوره
پرچم آمریکا ممنوع داگلاس دی‌سی-3 هواپیمای دوموتوره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2022
اشتراک
آمریکایی ها تنها کشوری در جهان هستند که از سلاح هسته ای بر علیه مردم بی دفاع رسما استفاده کردند و صدها هزار ژاپنی را قتل عام کردند.
اسپوتنیک، اگر دادگاهی برپا شود تا جرائم کشورها در آن احصا گردد به احتمال زیاد همه با احترام به مغولها نگاه خواهند کرد که بد جوری اسمشان در تاریخ در رفته، آمریکایی ها نه فقط دست مغولها را از پشت بسته اند بلکه شش قفله کرده اند.
از فجایعی که بر علیه دیگر کشورها را می آورند تا فجایعی که درون کشور خود بر علیه حقوق بشر و حقوق انسان ها اعمال می کنند و چون مانند گنگستر ها بر مراجع قدرت در جهان تسلط دارند هیچ کس جرئت ندارد در باره آنها حرفی به زبان آورد.
توجه داشته باشید که آمریکایی ها تنها کشوری در جهان هستند که از سلاح هسته ای بر علیه مردم بی دفاع رسما استفاده کردند و صدها هزار ژاپنی را قتل عام کردند و با استفاده از فضاسازی رسانه ای کار خود را توجیه کردند و هیچ کس جسارت نکرد که حرفی به آنها بزند.
حتی برخی باور دارند پشت پرده قتل عام یهودیان در جنگ جهانی دوم آمریکایی ها و انگلیسی ها بودند چون می خواستند کاری کنند ثروتمندان و دانشمندان یهودی از اروپا فرار کنند و به آمریکا بروند و آنهایی که بی ارزش بودند را به فلسطین فرستادند.
همین که اینها اجازه انجام تحقیقات در این باره را نمی دهند و اگر کسی اشاره ای به ضرورت انجام تحقیق درباره هلوکاست صحبت کند را تخریب می کنند نشان می دهد که ماجرایی در کار است که آنها نمی خواهند رو شود و معلوم شود چه کسانی در واقع پشت کار این ماجرا بودند.
البته ماجرا فقط به جنگ جهانی دوم ختم نمی شود و می بینیم که پس از آن هم آمریکایی ها ده ها جنگ درجایجای جهان راه انداختند که شاید معروف ترینشان جنگ های کره و ویتنام و بعد از آنها جنگ های افغانستان و عراق و لیبی و سوریه و یمن و... هستند.
در همه این موارد هم آمریکایی ها بدون هیچ احساس گناهی هرگونه اقدام غیر انسانی ای که می شود درباره اش صحبت کرد را انجام داده اند.
یکی از معروف ترین کارهایی که آمریکایی ها و متحدین شان در سوریه انجام دادند این بود که از سلاح های شیمیایی برعلیه غیر نظامیان در مناطقی که توسط متحدین تروریست شان اداره می شد استفاده کردند و بعد تلاش کردند که جریان را گردن دولت وارتش سوریه بیاندازند.
بمباران هیروشیما - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2015
بمباران هیروشیما
وقتی که دولت سوریه تقاضای حضور بازرسان بی طرف را مطرح کرد واین بازرسان تاکید کردند که مدارکی دال بر اینکه این بمب ها توسط خودی ها در مناطق مورد مناقشه منفجر شده به یکباره آمریکایی ها دست به کار شدند تا مجامع بین المللی را ساکت کنند مبادا به تحقیقات خود درباره این اعمال ادامه دهند.
البته اگر بخواهیم بشماریم ده ها مورد از این نوع را می توانیم بشماریم که جاهای مختلف آمریکایی ها و متحدین شان از این کارها کرده اند.
پس از شروع عملیات ویژه روسیه و پیشروی ارتش روسیه به مناطقی که برخی آزمایشگاه های تولید سلاح های بیولوژیک آمریکا در آن وجود داشت کاشف به عمل آمد که در این آزمایشگاه ها در حال تحقیق درباره تولید تسلیحات بیولوژیک که ژن خاصی از بشر را هدف قرار می دهد بودند به گونه ای که بتوانند مثلا بمب ای را در مکانی منفجر کنند و در آن منطقه افرادی که یک ژن را دارند همه کشته شوند و بقیه در امان باشند.
عملا پیشرفت پروژه نازی ها برای نابودی نژاد های دیگر غیر از نژاد ژرمن (آریایی).
بسیاری بر این باور هستند که حتی ویروس کرونا هم در همین آزمایشگاه ها تولید شده و آمریکایی ها آن را در چین منتشر کردند و بعد به دیگر نقاط کره زمین سرایت کرد.
گواه این ماجرا هم کشته شدن بسیاری از انسان هایی که به ظاهر بسیار آماده و تنومند و ورزشکار و ... به حساب می آمدند و در مقابل زنده ماندن بسیاری افراد که از نظر جسمانی به هیچ وجه توقع نبود بتوانند در مقابل این ویروس مقابله کنند، می باشد.
به هر حال به نظر می رسد این روزها هم آمریکایی ها و نوچه شان زلنسکی در صدد هستند از بمب کثیف استفاده کنند.
بمب کثیف بمبی است که از مواد رادیو اکتیو ضعیف شده استفاده می کند و منطقه وسیعی را آلوده می کند که عموما در آن منطقه بسیاری انسان ها کشته می شوند یا اینکه با عوارض مریضی هایی مانند سرطان مواجه می شوند یا اینکه از آن پس ژن آنها نابود می شود و فرزندان آنها ناقص الخلقه می شود، ولی عموما اکثرا در مدت زمانی کوتاه کشته می شوند، نه در آن واحد، و مرگ آنهایی که زنده می مانند بسیار دردناک است چرا که برای مدت ها مجبور هستند با عوارض این سلاح دست و پنجه نرم کنند.
حال اینکه زلنسکی می خواهد از این بمب در کجا استفاده کند هم یک مساله است، برای متهم کردن روسیه احتمال دارد در بخشی از اوکراین از آن استفاده کند وزندگی چند هزار نفر از مردم اوکراین را برای به دست آوردن یک سند جعلی بر علیه روسیه بهره ببرد یا اینکه در مناطق آزاد شده روسیه بر علیه شهروندهای جدید روسیه استفاده کند تا به قول معروف نژاد روس را هدف قرار دهد واز آنهایی که برای پیوستن به روسیه رای دادند انتقام بگیرد.
برخی نیز باور دارند این بمب کثیف فقط محدود به بمب تشعشع زا نمی شود بلکه می تواند شامل بمب های شیمیایی و یا بیولوژیک بسیار پیشرفته هم شود.
حال که مجامع اطلاعاتی روسیه موفق شده اند این جریان را کشف کنند ومجامع بین المللی را در جریان قرار دهند به نظر می رسد فقط آن رسیده که این مجامع تصمیم فوری برای انجام تحقیقات درباره وجود چنین تسلیحاتی در اوکراین را شروع کنند.
البته اگر آمریکا اجازه دهد، چون به احتمال زیاد سرنخ ماجرا از هرجا شروع شود به آمریکا ختم می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала