- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مقایسه توسعه "بمب کثیف" کی یف یا تصمیم هیتلر برای غرق کردن مترو برلین

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoواکنش روسیه به تحریم های جدید آمریکا
واکنش روسیه به تحریم های جدید آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2022
اشتراک
ولادیمیر جباروف، معاون اول رئیس شورای فدراسیون روسیه: اقدامات مقامات اوکراینی را که به دستور آنها "بمب کثیف" ساخته می شود، می توان با دستور آدولف هیتلر برای غرق کردن مترو برلین که منجر به کشته شدن شهروندان آلمانی شد مقایسه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جباروف در کانال تلگرام خود نوشت: امیدوارم روسیه به موقع قدرت های هسته ای را از آمادگی کی یف برای ساخت و منفجر کردن بمب اتمی "کثیف" در اوکراین مطلع کرده باشد، در حالی که آنها مسکو را مقصر می دانند.
به گفته وی، کی یف به این واقعیت اهمیت نمی دهد که شهروندان عادی اوکراین خواهند مرد، زندگی در شهرها و روستاهایی که زیر بمباران قرار گرفته اند ناپدید خواهد شد.
این سیاستمدار گفت: آیا اقدامات نئونازی‌های اوکراینی چیزی را یادآوری می‌کند؟ بیایید به یاد آوریم آوریل 1945، نیروهای شوروی به برلین یورش بردند. هیتلر از ترس شکست، دستور داد دریچه‌های سیل‌آبی رودخانه اشپری را باز کنند و ایستگاه‌ها و تونل‌ها ی مترو برلین را غرق کنند.
این نماینده پارلمان نوشت: او اهمیتی نمی داد که هزاران سرباز آلمانی مجروح و شهروندان عادی که از بمباران در ایستگاه های مترو فرار می کردند، بمیرند.
جباروف به نقل از هیتلر گفت: مردمی که به روس ها باختند نیز باید از بین بروند.
وی خاطرنشان کرد: "نئونازی‌های اوکراینی چه تفاوتی با نازی‌های آلمان فاشیست دارند؟ برای زلنسکی و یارانش، مهمترین چیز این است که به تنهایی زنده بمانند و به موقع از اوکراین فرار کنند و مردم خود را به هلاکت برسانند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала