- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

عواقب استفاده احتمالی کی یف از بمب کثیف یا بمب هسته ای کم بازده

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در مورد عواقب احتمالی تحریکات کی یف برای انفجار یک "بمب کثیف" یا یک سلاح هسته ای کم بازده توضیح داد.
به گزارش اسپوتنیک در پیام وزارت دفاع روسیه آمده است:
انفجار یک وسیله منفجره رادیولوژیک به طور اجتناب ناپذیری منجر به آلودگی رادیواکتیو منطقه در مساحتی تا چند هزار متر مربع می شود.
در نتیجه تحریکات استفاده از بمب های کثیف، اوکراین انتظار دارد که مردم محلی را بترساند، جریان پناهجویان را در سراسر اروپا افزایش دهد و روسیه را به عنوان یک تروریست هسته ای معرفی کند.
وزارت دفاع برای مقابله با تحریکات احتمالی اوکراین سازماندهی کرده است: نیروها و وسایل آماده انجام وظایف در شرایط آلودگی رادیواکتیو هستند.
منابع موثق در کشورهای مختلف - از جمله در اوکراین - بر اساس اطلاعات دریافتی، رژیم کی‌یف در حال تدارک یک اقدام تحریک آمیز در قلمرو خود در رابطه با انفجار به اصطلاح "بمب کثیف" یا سلاح های هسته ای کم بازده است.
هدف از این اقدام تحریک آمیز متهم کردن روسیه به استفاده از سلاح های کشتار جمعی در صحنه عملیات اوکراین و در نتیجه راه اندازی یک کمپین قدرتمند ضد روسی در جهان با هدف تضعیف اعتماد به مسکو است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала