- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

درخواست وزارت امور خارجه روسیه از کی یف برای توقف تحریکات "بمب کثیف"

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام شرط به رسمیت شناختن مقامات جدید در افغانستان از سوی روسیه
اعلام شرط به رسمیت شناختن مقامات جدید در افغانستان از سوی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2022
اشتراک
زاخارووا از کی یف خواست تا اقدامات تحریک آمیز برای تهیه "بمب کثیف" را متوقف کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در اظهار نظر درباره اطلاعات مربوط به برنامه های کی یف برای تحریکات استفاده از بمب کثیف گفت: روسیه از کی یف و حامیان غربی آن می خواهد که از اقداماتی که جهان را به سمت فاجعه هسته ای می کشاند و همچنین نادیده گرفتن هشدارهای فدراسیون روسیه در زمینه تحریکات اوکراین برای استفاده از "بمب کثیف"را متوقف کنند.
ما از مقامات کی یف و حامیان غربی که آنها را کنترل می‌کنند می‌خواهیم از اقداماتی که جهان را به یک فاجعه هسته‌ای می‌کشد و جان غیرنظامیان بی‌گناه را تهدید می‌کند، دست بردارند. نادیده گرفتن هشدارهای روسیه در این زمینه بی‌احتیاطی است.
زاخاروا افزود: ما کمک از سوی برخی کشورهای غربی که بر اساس اطلاعات دریافتی، در حال مذاکره با اوکراین برای تامین قطعات یک "بمب کثیف" هستند، رد نمی کنیم. نادیده گرفتن هشدارهای روسیه در این زمینه بی احتیاطی است. تشدید اوضاع خطرناک است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала