فرمانده نیروی دریایی سپاه: در درگیری با آمریکایی‌ها توانستیم بیش از ۵۲ نفر تلفات از آن‌ها بگیریم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2022
اشتراک
سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه با استفاده از قایق‌های تندرو در مدت یک سال و نیم درگیری مستقیم با آمریکایی‌ها توانست بیش از ۵۲ نفر تلفات از آن‌ها بگیرد و در مقابل، ما ۹ شهید دادیم.
به گزارش اسپوتنیک، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری افزود: همچنین در این مدت ما چهار قایق را از دست دادیم، ولی آمریکایی‌ها سه فروند ناو شامل ناوهای ساموئل رابرت، سی اور سی تی و سانگاری و نیز دو فروند بالگرد را از دست دادند.
وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها در برابر کارهایی که انجام می‌دهیم، ضد آن را انجام می‌دهند؛ لذا ما هم باید تجهیزات جدیدی از جمله حمله از فاصله دور آن هم با دقت بالاتر، افزایش سرعت و رادارگریزی بیشتر را به کار بگیریم.
آمریکا بر تحریم های تسلیحاتی علیه ایران و روسیه نظارت می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2022
آمریکا بر تحریم های تسلیحاتی علیه ایران و روسیه نظارت می کند
فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: بر این اساس برای شناورهایی که بعد از دفاع مقدس ساختیم - مانند شناور کلاس ذوالفقار - موشک‌های دریایی روی آن‌ها نصب کردیم و سرعت‌شان را هم افزایش دادیم؛ یعنی از ۵۵ نات به ۷۵ نات و سپس به ۹۰ نات رساندیم و سعی می‌کنیم که در آینده سرعت این شناورها را از ۹۰ نات هم افزایش دهیم.
دریادار تنگسیری تاکید کرد: این‌ در حالی است که سرعت سریع‌ترین شناورهای دریایی آمریکا در این کلاس، ۳۵ نات است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала