سردار تنگسیری: باند پروازی پهپادها روی شناور شهید باقری نیروی دریایی سپاه تعبیه شده است

© Photo / IRNAسردار دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سردار دریادار علیرضا تنگسیری،  فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2022
اشتراک
سردار دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: شناور شهید باقری که در آینده ساخت آن به اتمام می‌رسد، علاوه بر داشتن یک ناوگروه در داخل خود، باند پرواز هم دارد که پهپاد می‌تواند از روی آن حرکت کرده و به پرواز درآید و در بازگشت هم می‌تواند بر روی آن بنشیند.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: شناور شهید باقری طول ۲۴۰ متر و ۲۱ متر ارتفاع دارد و مجهز به بالگرد، موشک و پهپاد است. متخصصان نیروی دریایی سپاه در فرآیند ساخت این شناور به گونه‌ای آن را طراحی کرده و می‌سازند که یک باند پروازی با گنجایش ۶۰ فروند پهپاد روی عرشه آن در حال ساخت است.
سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2022
فرمانده نیروی دریایی سپاه: در درگیری با آمریکایی‌ها توانستیم بیش از ۵۲ نفر تلفات از آن‌ها بگیریم

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: مأموریت اصلی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس است؛ اما در خارج از مدار تعیین شده برای مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش در دریای عمان، با این نیرو همراه و هماهنگ هستیم تا مسیر را برای عبور کشتی‌های کشورمان عادی و امن کنیم.
این فرمانده عالی رتبه سپاه تاکید کرد: البته سپاه به دنبال ساخت شناورهای بزرگ نیست و آنچه را با ساخت شناورهای شهیدان "سلیمانی"، "مهدوی" و "باقری" دنبال می‌کند، استفاده از این نوع شناورها به‌عنوان پایگاه‌های سیار قایق‌های کلاس "عاشورا" است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала