رسانه های اوکراینی از تیراندازی و انفجار در ساحل چپ دنیپر در کی یف خبر دادند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر انفجار تانکر سوخت در سیرالئون دستکم 100 نفر کشته به جا گذاشت
انفجار تانکر سوخت در سیرالئون دستکم 100 نفر کشته به جا گذاشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
اشتراک
رسانه های اوکراینی، امشب از تیراندازی و انفجار در ساحل چپ دنیپر در کیف خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، امشب در تاریخ 19 اکتبر، رسانه های اوکراینی از تیراندازی و انفجار در ساحل چپ دنیپر در کی یف خبر دادند.
دنیپر رودخانه‌ای است که از روسیه آغاز شده و پس از گذشتن از بلاروس و اوکراین به دریای سیاه می‌ریزد.
نشریه اوکراینی "استرانا" روز چهارشنبه گزارش داد که صدای تیراندازی و انفجار در بخش سمت چپ کییف شنیده می شود. در این گزارش آمده است: "امروز در مورد تیراندازی در کیف و انفجار در بخش سمت چپ شهر کی یف گزارش هایی شنیده شده است". روز چهارشنبه دوباره در سراسر اوکراین هشدار هوایی اعلام شد. انفجارهایی در مناطق وینیستا و ایوانو-فرانکیس، در مناطق لادوژینسکایا و بورشتینسکایا گزارش شده است.
بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
وزیر دفاع اسرائیل: به اوکراین سلاح نخواهیم داد
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آنرا "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند. آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала