- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

منطقه خرسون در حال حاضر در معرض تهدید نیروهای اوکراینی نیست

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر منطقه خرسون در حال حاضر در معرض تهدید نیروهای اوکراینی نیست
منطقه خرسون در حال حاضر در معرض تهدید نیروهای اوکراینی نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
اشتراک
رئیس منطقه خرسون در گزارشی اعلام نمود که تمام تلاش ها برای نفوذ نیروهای اوکراینی در منطقه خرسون انجام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، معاون اداره منطقه ای خرسون در گزارشی اعلام نمود که تمام تلاش ها برای نفوذ نیروهای اوکراینی در منطقه خرسون انجام شده است، خرسون در حال حاضر در معرض تهدید نیروهای اوکراینی نیست.
کریل استرموسوف، معاون اداره منطقه ای خرسون در این باره گفت: تمام تلاش ها برای شکست نیروهای اوکراینی در منطقه خرسون متوقف شده است، منطقه در حال حاضر در خطر نیست.
روز چهارشنبه، نیروهای اوکراینی به سمت نوایا کامنکا - بریسلاو، منطقه خرسون حمله کردند، اما پیشروی آنها متوقف شد. استریموسوف گفت: "همه حملات دفع شده اند. آنها دیگر نمی توانند در اینجا پیشرفت شدید داشته باشند، تمام تلاش های آنها متوقف شده است و تاکنون هیچ چیزی منطقه خرسون را تهدید نمی کند.".
به گفته وی، وضعیت در خط مقدم تحت کنترل است.
گفتنی است در پی تهدیدهای تروریستی در منطقه خرسون، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت روسیه گفت: "به دولت دستور می دهم پیش نویس فرمان ریاست جمهوری را برای ایجاد یک شورای هماهنگ کننده ویژه تهیه کند که ریاست آن را رئیس کابینه وزیران بر عهده خواهد داشت".
پوتین هفته آینده را در روسیه تعطیل اعلام کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
جزئیات مقررات وضع شده در پى اعلام حکومت نظامی در مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا
پیشتر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از برقراری حکومت نظامی در مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا خبر داد.
قبل از آن ولادیمیر سالدو، فرماندار موقت منطقه خرسون، اعلام کرد که کی‌یف در حال جمع آوری نیرو برای یک حمله گسترده است، فدراسیون روسیه یک گروه نظامی برای دفع آن تشکیل داد. برای ایمنی ساکنان، تصمیم گرفته شد که آنها را به ساحل چپ دنیپر منتقل کنند.
ژنرال سرگئی سوروویکین، فرمانده گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات ویژه، از احتمال استفاده رژیم کی‌یف از روش‌های جنگی ممنوعه در منطقه خرسون خبر داد. سالدو خاطرنشان کرد که فدراسیون روسیه نیروهای کافی برای دفع حمله اوکراین و در صورت لزوم، اقدام به ضد حمله را دارد.
حکومت نظامی در مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا از 20 اکتبر اجرا می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала