پوتین دستور داد تا یک شورای هماهنگ کننده برای بهبود امنیت در روسیه ایجاد شود

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور ایجاد یک شورای هماهنگی ویژه به ریاست نخست وزیر میخائیل میشوستین را برای هماهنگی کار برای بهبود امنیت داد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت روسیه گفت: "به دولت دستور می دهم پیش نویس فرمان ریاست جمهوری را برای ایجاد یک شورای هماهنگ کننده ویژه تهیه کند که ریاست آن را رئیس کابینه وزیران بر عهده خواهد داشت".
Президент РФ Владимир Путин во время подхода к прессе по итогам заседания глав государств - участников СНГ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین: در لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا حکومت نظامی اعلام می شود
پیشتر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از برقراری حکومت نظامی در مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا خبر داد.
قبل از آن ولادیمیر سالدو، فرماندار موقت منطقه خرسون، اعلام کرد که کی‌یف در حال جمع آوری نیرو برای یک حمله گسترده است، فدراسیون روسیه یک گروه نظامی برای دفع آن تشکیل داد. برای ایمنی ساکنان، تصمیم گرفته شد که آنها را به ساحل چپ دنیپر منتقل کنند.
ژنرال سرگئی سوروویکین، فرمانده گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات ویژه، از احتمال استفاده رژیم کی‌یف از روش‌های جنگی ممنوعه در منطقه خرسون خبر داد. سالدو خاطرنشان کرد که فدراسیون روسیه نیروهای کافی برای دفع حمله اوکراین و در صورت لزوم، اقدام به ضد حمله را دارد.
حکومت نظامی در مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا از 20 اکتبر اجرا می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала