- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: آلمان در انجام تعهداتش به ناتو به ضرر مردمش رفتار کرد

CC BY 2.0 / Steffen Voß / Bundestagچرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2022
اشتراک
پوتین تصمیم مقامات آلمان برای انجام تعهدات ناتو به ضرر منافع آلمان را اشتباه می داند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه در سخنانی در آستانه اعلام نمود که، آلمان خودش باید تعیین کند که چه چیزی برایش مهمتر است، منافع مردم یا ناتو. آ
پوتین در ادامه این سخنرانی تصریح کرد: مقامات آلمانی خودشان باید تعیین کنند که چه چیزی برای آنها مهمتر است: تضمین منافع ملی آنها یا انجام تعهدات ناتو.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز جمعه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تامین تسلیحات آلمانی به اوکراین گفت: "این انتخاب افرادی است که به طور قانونی در یک کشور خاص، در مورد آلمان، به قدرت رسیده اند. آنها باید خودشان تصمیم بگیرند که چه چیزی برای آنها مهمتر است: اجرای برخی از تعهدات متحدان آیا به نفع مردم و منافع ملی آنهاست."
ساختمان پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
آمریکا در تدارک ایجاد یک مرکز فرماندهی در آلمان برای مدیریت پشتیبانی از اوکراین است
پیش از این در خبرها آمده بود که صدراعظم سابق آلمان در افتتاحیه بنیاد هلموت کوهل صدراعظم فدرال (1982 ـ 1996) شرکت کرد. مرکل در جریان سخنرانی خود به دستور کار سیاسی کنونی اشاره کرده و یادآور شد که قبلاً یک بار گفته بود که سخنان رهبر روسیه باید جدی گرفته شود و اکنون بار دیگر بر اهمیت این موضوع تاکید کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала