شبکه برق اهواز به دوباره فعال شد

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر شبکه برق اهواز به دوباره فعال شد
شبکه برق اهواز به دوباره فعال شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2022
اشتراک
مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز، بیان کرد: شبکه برق کلانشهر اهواز که به دلیل رطوبت بالا در صبح امروز یکشنبه در مناطقی قطع شده بود به حالت عادی برگشت.
به گزارش اسپوتنیک، علیرضا شکرخدایی مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز، روز یکشنبه با اشاره به قطع برق در برخی نقاط شهر اهواز به دلیل رطوبت بالا، اظهار داشت: شبکه برق کلانشهر اهواز که به دلیل رطوبت بالا در صبح امروز یکشنبه در مناطقی قطع شده بود به حالت عادی برگشت.
وی افزود: بامداد امروز شاهد ورود مه بسیار غلیظ همراه با رطوبت زیاد در سطح شهرستان اهواز بودیم که برخی از خطوط شبکه برق را متاثر از خود کرد و به منظور ایمنی و جلوگیری از بروز حادثه روی شبکه برق و لوازم خانگی شهروندان، دیسپاچینگ مرکز در یک عملیات پیشگیرانه اقدام به خاموش کردن اضطراری برخی خطوط کرد.
مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز ادامه داد: با بالا آمدن خورشید و کاهش میزان رطوبت، پس از دریافت ضمانت شبکه، کلیه خطوط به ترتیب براساس ایستگاه های تغذیه کننده خطوط ۱۱ و ۳۳ هزار ولت وارد مدار شده و هم اکنون وضعیت به حالت عادی در آمده است. از ساعات اولیه امروز یکشنبه بر اثر رطوبت ۱۰۰ درصدی ناشی از مه غلیظ صبحگاهی، برق برخی مناطق کلانشهر اهواز قطع شد.
کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که شامل ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزار و ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала