نظر کارشناسان درباره انفجار پل کریمه

© Photo / Eyewitness photoکمیته ملی مبارزه با تروریسم روسیه از انفجار یک کامیون در پل کریمه خبر داد
کمیته ملی مبارزه با تروریسم روسیه از انفجار یک کامیون در پل کریمه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2022
اشتراک
حادثه پل کریمه یک اقدام تحریک آمیز خطرناک است. این نشان می دهد که اوکراین اقدام تحریک آمیز ی انجام داده است.
به گزارش اسپوتنیک، در پی انفجار پل کریمه و مشخص شدن نقش اوکراین در حادثه موردنظر واکنش های زیادی بر انگیخته شدند و نمایندگان دومای روسیه نیز خواستار واکنش شدید به این اقدام شدند.
در همین راستا اسپوتنیک نظر برخی از کارشناسان را با شما به اشتراک می گذارد؛
- رئیس فدراسیون جوامع تاتار کریمه ترکیه (Ünver Sel):
"حادثه پل کریمه یک اقدام تحریک آمیز خطرناک است. این نشان می دهد که اوکراین اقدام تحریک آمیزی مشابه انجام داده است. این حمله مبنای منصفانه ای برای مداخله روسیه در اوکراین ایجاد می کند." می توان انتظار پاسخ سخت روسیه به این حمله به تأسیسات غیرنظامی و زیرساختی را داشت."
Пожар на крымском мосту, на автомобильной части которого со стороны Таманского полуострова произошел подрыв грузового автомобиля, повлекший за собой возгорание семи топливных цистерн железнодорожного состава - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2022
واشنگتن پست: سرویس‌های اطلاعاتی اوکراین پشت انفجار در پل کریمه هستند
- ما یوجون، کارشناس ارشد مرکز تحقیقات در زمینه فعالیت‌های نوآورانه مشترک همکاری‌های راهبردی جامع روسیه و چین در دانشگاه هیلونگجیانگ:
سخنان غرب هرگز قابل اعتماد نیست، همیشه استانداردهای دوگانه وجود داشته است. به اصطلاح الزام به عدم تخریب زیرساخت ها از همان ابتدای جنگ در واقعیت نقض شده است و اکنون این بحث به نظر ما اهمیت عملی خود را از دست داده است. در شش ماه گذشته، تاکید بر نبرد قابل مشاهده بوده است، در آینده به احتمال زیاد بیشتر یک جنگ با تاکید بر جنبه هایی مانند لجستیک، زیرساخت ها و غیره خواهد بود. این موضوع قبلاً در انفجار خطوط لوله گاز نورد استریم 1 و نورد استریم 2 و همچنین پل کریمه نمایان شده است و بدیهی است که در آینده امکان حمله به ایستگاه‌های راه‌آهن، ایستگاه‌های اتوبوس، راه‌آهن و جاده‌ها وجود دارد.
- روسیه تلاش زیادی برای بهبود زندگی مردم کریمه انجام داده است تا حقوق مردم از جمله حق سفر و حقوق اقتصادی به شدت رعایت شود. تاتیانا موسکالکووا، کمیسر حقوق بشر در روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: رویدادی که رخ داده تلاشی برای سلب این حقوق است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала