- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: رویدادهای غم انگیز در اوکراین رخ می دهد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2022
اشتراک
رئیس جمهو روسیه ضمن نگرانی از اوضاع اوکراین اعلام نمود که درگیری های دیگری در حال وقوع است و بین سایر کشورهای مستقل مشترک المنافع، این مستلزم توسعه اقدامات برای حل و فصل آنها است.
به گزارش اسپوتنیک ولادیمیر پوتین در سخنرانی امروز خود در نشست غیررسمی سران کشورهای مشترک المنافعاعلام نمود که رویدادهای غم انگیز در اوکراین رخ می دهد، درگیری ها در حال وقوع است و بین سایر کشورهای مستقل مشترک المنافع نیز وجود دارد، این امر، مستلزم توسعه اقدامات برای حل و فصل آنها است.
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین دستور داد نیروگاه اتمی زاپروژیا تحت کنترل روسیه قرار بگیرد
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه معتقد است که اقدامات لازم برای حل مناقشات در فضای کشورهای مستقل مشرک المنافع لازم است. ما در حلقه خود به موضوعات امنیتی در فضای مشترک المنافع خواهیم پرداخت. علاوه بر اوکراین، جایی که حوادث واقعاً غم انگیز در آن در حال وقوع است، متأسفانه گاهی اوقات درگیری بین سایر کشورهای نزدیک پس از فروپاشی شوروی به وجود آمده است. پوتین روز جمعه در سخنانی در نشست غیررسمی سران کشورهای مشترک المنافع گفت: البته این کار، نیاز به توسعه اقداماتی برای حل آنها دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала