پسکوف: بیانیه زلنسکی در مورد حمله پیشگیرانه به فدراسیون روسیه بسیار خطرناک و بزرگ است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد
یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2022
اشتراک
پسکوف: هرگز به ذهن کسی خطور نکرد که زلنسکی را مهار کند، تلاش های بزدلانه ای برای محکوم کردن وجود داشت.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت: هرگز به ذهن کسی خطور نکردکه پس از سخنان وی در مورد حمله پیشگیرانه به فدراسیون روسیه، ولادیمیر زلنسکی را مهار کند و تنها تلاش‌های بزدلانه ای برای محکوم کردن لحن اظهارات وی صورت گرفت.
پسکوف به خبرنگار پاول زاروبین در برنامه مسکو کرملین و پوتین در کانال روسیه 1 گفت: برای محکوم کردن لحن زلنسکی، برخی تلاش‌های ترسو وجود داشت. ما در سازمان ملل و غیره شنیده ایم. اما با کمال تاسف، اجازه دهید اینطور بیان کنیم، هرگز به ذهن کسی خطور نکرده بود که رعیت خود را مهار کند. این بسیار خطرناک است.
پیش از این، زلنسکی که در انستیتو لوی استرالیا از طریق لینک ویدیویی صحبت می کرد، گفت که ناتو باید حملات "پیشگیرانه" را علیه فدراسیون روسیه انجام دهد و "منتظر حملات هسته ای روسیه" نباشد. بعداً، سرگئی نیکی‌فوروف، سخنگوی زلنسکی توضیح داد که او خواستار استفاده از سلاح‌های هسته‌ای علیه فدراسیون روسیه نیست، بلکه منظور تحریم‌های پیشگیرانه است.
پسکوف گفت که چنین سخنانی چیزی بیش از فراخوانی برای شروع یک جنگ جهانی نیست، مسئولیت این امر باید بر عهده ایالات متحده و بریتانیای کبیر باشد که در واقع اقدامات کیف را هدایت می کنند. وی همچنین تاکید کرد که همه کشورهای جهان باید به سخنان زلنسکی توجه کنند. اظهارات زلنسکی همچنین خشم سازمان ملل را برانگیخت، جایی که در پاسخ به آنها غیرقابل قبول بودن حتی بحث در مورد مناقشه هسته ای را یادآور شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала