مسکو اظهارات درباره تهدیدهای روسیه برای استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغات غرب خواند

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2022
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه: اظهارات درباره تهدیدهای ادعایی روسیه برای استفاده از سلاح هسته ای، تبلیغات غربی است.
به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین ورونتسوف، معاون هیئت روسی در نشست کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل گفت، اظهارات کشورهای غربی در مورد تهدیدات ادعایی روسیه برای استفاده از سلاح هسته‌ای یک کمپین و تبلیغات خشن ضد روسیه است.
وی افزود: در رابطه با اتهامات کشورهای غربی علیه روسیه در مورد تهدید به سلاح هسته‌ای، می‌خواهیم بگوییم که این چیزی بیش از یک عنصر کمپین جنون‌آمیز ضد روسی نیست.
به گفته وی، دستورالعمل‌های دکترینی روسیه در زمینه بازدارندگی هسته‌ای به وضوح بیان شده است، اجازه تفسیر گسترده را نمی‌دهد و صرفاً دفاعی است.
این دیپلمات تاکید کرد: سخنان رسمی روسیه در مورد این موضوع فراتر از این دستورالعمل ها نیست و به طور کامل با تعهدات بین المللی کشورمان مطابقت دارد.
یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2022
پسکوف: بیانیه زلنسکی در مورد حمله پیشگیرانه به فدراسیون روسیه بسیار خطرناک و بزرگ است
با این حال، به گفته وی، سیگنال های مسکو در غرب "به طور بدخواهانه برای اهداف تبلیغاتی تحریف شده است."
ورونتسوف توضیح داد: بنابراین، به منظور ایجاد هیستری ضد روسی، تصمیم رئیس جمهور روسیه برای انتقال موقت نیروهای بازدارنده به یک رژیم وظیفه ویژه به شکلی مخدوش ارائه شد. با این حال، در واقعیت، فقط در مورد گسترش ترکیب شیفت های وظیفه در پست های فرماندهی بود.
او اضافه کرد.: این بدان معناست که هوشیاری در برابر اظهارات و اقدامات مقابله‌ای کشورهای هسته‌ای غربی افزایش یافته است. هیچ اقدامی برای تقویت گروه‌بندی نیروها و ابزارهای بازدارندگی هسته‌ای صورت نگرفت. اتفاقاً ارتش غربی نیز این موضوع را به رسمیت شناخته است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала