دشمنی نئونازی ها با ایرانی ها

© Sputnikدشمنی نئونازی ها با ایرانی ها
دشمنی نئونازی ها با ایرانی ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2022
اشتراک
یک بار دیگر نئونازی های اوکراینی دشمنی خود با ملت ایران را نشان دادند و در اقدامی خصمانه علاوه بر اینکه دانشجویان ایرانی را از اوکراین اخراج کردند قانونی مبنی بر ممنوعیت سه ساله ورود دانشجویان ایرانی به اوکراین را نیز به اجرا گذاشتند.
اسپوتنیک - حتی ایالات متحده که خصمانه ترین اقدامات را بر علیه ملت ایران انجام داده هم چنین کاری را تا به حال انجام نداده است.
تنها حرفی که می توان درباره این موضوع زد این است که این اقدام دولت نئونازی اوکراین نشان می دهد که چقدر زلنسکی و مجموعه اش سر سپرده اسرائیل و دشمنان ملت ایران می باشد و حتی در دشمنی و خصومت علیه ملت ایران از اسرائیل هم پیشی گرفته اند.
بهانه ای که اینها مطرح می کنند مبنی بر اینکه ایران اقدام به فروش پهپاد به روسیه برای حمله به اوکراین نموده یک بهانه واهی بیش نیست.
علاوه بر اینکه هم دولت ایران وهم دولت روسیه رسماً این ادعاها را تکذیب کرده اند اوکراینی ها حتی یک سند برای این دروغ و ادعای خود ارائه نداده اند و همه تصاویر و ادعاهایی که تا به حال به نمایش گذاشته اند مورد تایید هیچ مرجع مستقل بین المللی نمی باشد.
صحن مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2022
گزارش و تحلیل
جمالی: اوکراین میانجی گری ایران را از دست داد
علاوه بر اینها حتی اگر ایران به روسیه پهپاد هم تحویل داده باشد و حتی اگر روسیه این پهباد ها را در حمله به اوکراین استفاده کرده باشد، هیچ منطقی وجود ندارد که نئونازی های زلنسکی بخواهند چنین اقدامی را بر علیه جوانان دانشجوی ایرانی انجام دهند چرا که امروزه تقریبا اکثر تسلیحاتی که در جنگ ها استفاده می شود قطعاتی ساخته شده در کشورهای مختلف دارد، حتی بسیاری از تسلیحاتی که روسیه در عملیات ویژه خود استفاده می کند دارای قطعاتی از کشورهای غربی مانند آمریکا و آلمان و انگلیس ویا چین وتایوان وکره جنوبی وژاپن و... هستند، پس اوکراین باید شهروندان همه اینها را نیز اخراج کند.
یا اینکه امروزه اوکراین از پهپادهای ترکیه و اسرائیل و... در جنگ خود بر علیه روسیه استفاده می کند، پس روسیه هم باید بیاید با ترکیه و اسرائیل قطع رابطه کند و همه شهروندان و دانشجویان اینها را نیز از روسیه اخراج کند.
روند رفتار خصمانه زلنسکی که حاکم اسرائیلی اوکراین به شمار می آید حتی از قبل از شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین خصمانه بود.
پرچم اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2022
اخراج دانشجویان ایرانی از اوکراین به بهانه استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه
بحث مشکوک جریان هواپیمای اوکراینی که امروزه به پیراهن عثمان تبدیل شده شاید یکی از همین مسایل باشد که نشان می دهد دولت فعلی اوکراین امروزه به عامل دشمنی اسرائیل بر علیه ایران تبدیل شده و این اقدامات بر علیه شهروندان ایرانی در این کشور ثابت می کند که مشکل اوکراین با جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه خصومت با ملت و مردم ایران است.
دشمنی این نئونازی ها ریشه در خصومت دیرینه صهیونیست ها با ملت ایران دارد که امروزه در عملکرد نظام حاکم بر اوکراین نماد پیدا می کند. شاید یکی بیاید و سوال کند نازی ها و صهیونیست ها...؟
بله امروزه داریم به همان صحبت های آقای لاوروف که برخی صهیونیست ها و یهودی ها را متهم به همکاری با نازی ها می کرد می رسیم.
اینکه زلنسکی یک یهودی صهیونیست اسرائیلی است به این معنا نیست که وی نمی تواند نازی باشد، که البته عملکرد وی و نظام حاکم وی ثابت می کند که بسیار خوب هم می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала