- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

لوکاشنکو: بلاروس در عملیات ویژه در اوکراین شرکت می کند، اما کسی را نمی کشد

© Sputnik / Sergey Bobylev/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاشنکو: بلاروس در عملیات ویژه در اوکراین شرکت می کند، اما کسی را نمی کشد
لوکاشنکو: بلاروس در عملیات ویژه در اوکراین شرکت می کند، اما کسی را نمی کشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2022
اشتراک
لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس گفت: بلاروس در عملیات ویژه در اوکراین شرکت می کند، اما نیروهایش را به داخل محدوده اوکراین نمی فرستد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس گفت: بلاروس در عملیات ویژه روسیه در اوکراین شرکت می کند، اما پرسنل نظامی به آنجا اعزام نمی کند و کسی را نمی کشد.
رئیس دولت بلاروس در وزارت دفاع نشستی درباره امنیت نظامی برگزار می کند.
وی بیان داشت: در مورد مشارکت ما در عملیات نظامی ویژه در اوکراین، ما در آنجا شرکت می کنیم. ما آن را پنهان نمی کنیم. اما ما کسی را نمی کشیم. ما نظامیانمان را جایی نمی فرستیم. ما تعهدات خود را زیر پا نمی گذاریم.
لوکاشنکا خاطرنشان کرد که بلاروس به پناهندگان کمک می کند، افرادی را که وارد این کشور می شوند را درمان کرده و به آنها غذا می دهد.
رئیس جمهور بلاروس گفت: بله، ما کمک پزشکی می دهیم. در صورت لزوم به افراد کمک پزشکی ارائه می شود. بله، ما به مردم غذا می دهیم. و نه تنها روس ها. بیشتر از همه به آن پناهندگان و فقرایی که از اوکراین می آیند، روزانه 400-500 نفر را غذا می دهیم. خوب، چگونه به آنها غذا ندهیم، چگونه آنها را درمان نکنیم؟! این مشارکت ما در این عملیات نظامی است. مشارکت دیگری وجود ندارد و نخواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала