- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

افشای ارتباط مدیرکل نیروگاه زاپوروژیا با سرویس اطلاعاتی اوکراین

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر افشای ارتباط مدیرکل نیروگاه زاپوروژیا با سرویس اطلاعاتی اوکراین
افشای ارتباط مدیرکل نیروگاه زاپوروژیا با سرویس اطلاعاتی اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2022
اشتراک
مدیر کل نیروگاه اتمی زاپوروژیا به داشتن ارتباط با سرویس های ویژه اطلاعاتی اوکراین اعتراف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور موراشوف، مدیر کل نیروگاه اتمی زاپوروژیا به داشتن ارتباط با سرویس های ویژه اوکراین اعتراف کرد.
بنابراین ، موراشوف گفت که از طریق پیام رسان با یکی از کارمندان سرویس امنیتی اوکراین ایگور کازمیرسکی ارتباط برقرار کرده است که به ویژه اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی امور در نیروگاه هسته ای به او منتقل کرده است. علاوه بر این، وی تأیید کرد که گلوله باران نیروگاه های هسته ای که توسط ارتش اوکراین از شهرهای نیکوپول و مارگانتس انجام شده است، می تواند منجر به شرایط اضطراری شود. وی افزود: "پرسنل ایستگاه با بازسازی ایستگاه پس از این گلوله‌ باران ها می گویند که نیروگاه در خطر بوده و همچنان در خطر است.
مدیرکل همچنین گفت که انتشار درخواست کارکنان ایستگاه به روسیه، اوکراین، سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر توقف گلوله باران را ممنوع کرده است، زیرا "آن را با کی یف هماهنگ نکرده است" و این "می‌تواند به منافع دولتی اوکراین لطمه بزند".
خاطرنشان می شود که مدیرکل نیروگاه به قلمرو تحت کنترل اوکراین اخراج شده است، زیرا او به "انجام فعالیت هایی با هدف بی اعتبار کردن مقامات روسیه" متهم شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала