اتحادیه اروپا، سقف پیشنهادی قیمت نفت روسیه را در 2 مرحله تصویب می کند

© Sputnik / Vitaliy Timkivاتحادیه اروپا، سقف پیشنهادی قیمت نفت روسیه را در 2 مرحله تصویب می کند
اتحادیه اروپا، سقف پیشنهادی قیمت نفت روسیه را در 2 مرحله تصویب می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2022
اشتراک
وال استریت ژورنال می نویسد که اتحادیه اروپا احتمالا سقف پیشنهادی G7 برای قیمت نفت روسیه را در دو مرحله تصویب می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال به نقل از دیپلمات ها و مقامات اروپایی گزارش می دهد که اتحادیه اروپا احتمالا سقف پیشنهادی G7 برای قیمت نفت روسیه را در دو مرحله تصویب خواهد کرد.
به گفته آنها، کشورهای اتحادیه اروپا به توافق بر سر یک رویکرد دو مرحله ای برای سقف قیمت نفت روسیه نزدیک شده اند. دیپلمات ها و مقامات گفتند که مقامات کشور در حال آماده سازی لایحه مورد نیاز برای اجرای این اقدام هستند، اما احتمالا تا زمانی که همه کشورهای گروه 7 آماده شوند، تصویب آن را به تعویق می اندازند.
گاز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.09.2022
توقف انبوه تولید در اروپا با امتناع از گاز روسیه
در اوایل سپتامبر، وزرای دارایی کشورهای G7 قصد خود را برای اعمال محدودیت‌های قیمتی برای نفت روسیه تایید کردند. قرار است محدودیت قیمت در 5 دسامبر برای نفت و از 5 فوریه 2023 برای فرآورده های نفتی اعمال شود. نمایندگان روسیه در پاسخ هشدار دادند که کشورهایی که این محدودیت ها را اعمال می کنند بدون صادرات نفت روسیه خواهند ماند.
همزمان، اوایل روز سه‌شنبه، بن هریس، دستیار وزیر خزانه‌داری در امور سیاست اقتصادی گفت که تحریم‌های جدید گروه ۷ علیه فدراسیون روسیه که بر نفت و فرآورده‌های نفتی تأثیر می‌گذارد، در سه مرحله معرفی خواهد شد. وی به ویژه خاطرنشان کرد که تحریم ها که نفت روسیه را هدف قرار می دهد، باید از 5 دسامبر اجرایی شود. در عین حال، هریس گفت: تصمیم گیری در مورد قیمت ها به عنوان بخشی از اعمال محدودیت بر قیمت نفت از سوی فدراسیون روسیه هنوز در چارچوب تحریم های جدید کشورهای گروه 7 اتخاذ نشده است، اما سقف آن بسیار بالا خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала